Державні вимоги актуалізують необхідність пошуку дієвих інструментів у системі підвищення кваліфікації сучасного педагога. Особливо це посилюється в умовах вимушеного дистанційного та змішаного навчання, що пов’язано з повномасштабним вторгненням рф в Україну. У статті представлено робочий зошит «КРОК на новий урок фізичної культури», зміст якого апробувався під час освітніх тренінгів у системі післядипломної педагогічної освіти. Дана новітня розробка позиціонується як інструмент у програмі удосконалення професійних компетентностей сучасного вчителя фізичної культури. Його використання відбувалося як регіональними тренерами, так і учасниками тренінгів в очному і дистанційному форматах навчання впродовж жовтня, 2021 р. по серпень, 2022 р. Тренінг і, відповідно, структура робочого зошиту, складалися зі вступу та чотирьох основних частин, які змістовно підпорядковані опануванню методики нового уроку фізичної культури в НУШ за провідними напрямами: 1 – компетентнісний, 2 – розумний, 3 – оздоровчий, 4 – креативний урок. Тренінг містив 21 інтерактивну вправу. Навчання за змістом кожної частини тренінгу завершувалося онлайн-тестуванням. Усі вправи в робочому зошиті подані таким чином, щоб їх можна було виконувати як в дистанційному, так і в очному форматі навчання. Ефект навчання з використанням робочого зошиту визначався за допомогою онлайн-тестування, яке проводилася безпосередньо по завершенні кожного розділу програми тренінгу. Вдруге тестування було проведено після декілька місяців роботи учителів, які завершили тренінг, з учнями п’ятих класів НУШ. Позитивна динаміка засвідчила ефективність використання робочого зошиту під час тренінгів і впродовж власної педагогічної практики.
State requirements actualize the need to find some effective tools in the system of improving the qualifications of a modern teacher. This is especially intensified in the conditions of forced remote and mixed education of children and teenagers which is due to the full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine. The article presents the workbook "STEP to a new Physical Education lesson", the content of which was tested during some educational trainings in the system of postgraduate teacher education. This latest development is positioned as a tool in the program of improving the professional competencies of a modern Physical Education teacher. It was used both by regional trainers and training participants in face-to-face and distance learning formats from October 2021 to August 2022. The training and, accordingly, the structure of the workbook consisted of the introduction and four main parts which according to their content submit to the mastering the methods of the new lesson of Physical Education at NUS according to the leading directions: 1 - competent, 2 - smart, 3 - healthy, 4 - creative lesson. The training included 21 interactive exercises. Learning according the content of each part of the training ended with online testing. All exercises in the workbook are presented in such a way that they can be performed both in distance and face-to-face learning formats. The effect of the training using the workbook was determined by online testing, which took place directly after the completion of each section of the training program. The second testing took place after several months of work of teachers, who completed the training, with fifth grade students of NUS. The positive dynamics proved the effectiveness of using the workbook during trainings and throughout teachers’ own pedagogical practice.