Дисертація присвячена проблемі розробки методичної системи навчання фінансової математики студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів. В роботі обґрунтувано необхідність та можливість навчання фінансової математики студентів спеціальності «Математика (додаткова спеціальність: економіка)» педагогічних університетів; запропоновано двоетапне навчання фінансової математики; розроблено, теоретично обґрунтовано та апробовано методичну систему навчання, ефективність якої підтверджена експериментально. В роботі запропоновано шляхи вдосконалення психологопедагогічних та методичних підходів до навчання фінансової математики у ВНЗ, зокрема до системи відбору змісту навчального матеріалу та реалізації міжпредметних зв’язків, розроблено методичні рекомендації щодо навчання фінансової математики та система прикладних, зокрема професійноорієнтованих завдань.
The dissertation is devoted to the development of methodical system of teaching financial mathematics students mathematical faculties of pedagogical universities. In the work of the necessity and the possibility of studying financial mathematics students specialty in Mathematics (additional specialty: Economics)" pedagogical universities; the proposed two-level learning financial mathematics; designed, theoretically grounded and tested methodical system of teaching, the effectiveness of which is confirmed experimentally. The paper suggests ways of improving the psychopedagogical and methodological approaches to teaching financial mathematics at universities, in particular to the system of selection of the content of training material and implementation of interdisciplinary connections, developed methodological recommendations for teaching of financial mathematics and the system applied, in particular professionally-oriented tasks.