Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скоморовська, Наталія Богданівна
dc.date.accessioned 2023-05-30T12:31:18Z
dc.date.available 2023-05-30T12:31:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Скоморовська, Наталія Богданівна. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української літератури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська література) / Скоморовська Наталія Богданівна ; наук. керівник Слоньовська Ольга Володимирівна ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2016. - 274 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40665
dc.description.abstract У дисертації розкрито проблему розвитку критичного мислення старшокласників на уроках української літератури. Обґрунтовано доцільність розвитку цього типу мислення на уроках української літератури, проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних учених з цієї теми, визначено основні підходи до розвитку критичного мислення учнів, подано теоретичне обґрунтування власної методики з основною її характеристикою, висвітлено особливості розвитку мислення школярів старших класів. Відповідно до психолого-педагогічних і методичних особливостей уроку літератури запропоновано методи, прийоми та види навчальної роботи, що допомагають розвивати критичне мислення учнів. Експериментально доведено, що запропонована методика розвитку критичного мислення старшокласників на уроках української літератури виявилася ефективною і заслуговує на поширення. uk
dc.description.abstract The thesis researches the development of senior pupils’ critical thinking at Ukrainian literature lesson. It was found that critical thinking is a necessary condition for the young people’s development and their successful adaptation in society. For modern society more valuable are those individuals who are able to work independently with information, analyze it comprehensively, propose and test their own hypotheses, build the evidence base, identify causal relationships, generate and implement new ideas, express their views convincingly, check them in dialogues or discussions, respect the opinions of others, expose their own thinking processes of reflection. They are willing to correct their mistakes, improve judgment, make meaningful decisions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject проблемний підхід uk
dc.subject досліднопошукова робота uk
dc.subject старшокласники uk
dc.subject урок української літератури uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject методи uk
dc.subject прийоми uk
dc.subject види навчальної роботи учнів uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject senior pupils uk
dc.subject problematic approach uk
dc.subject research and search work uk
dc.subject methods uk
dc.subject techniques uk
dc.subject types of training uk
dc.subject forms of lessons uk
dc.title Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української літератури uk
dc.title.alternative The development of senior pupils’ critical thinking at Ukrainian literature lesson uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.091.33:821.161.2:159.955


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу