У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування співацької підготовки майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій, обґрунтовано функції, принципи та розроблено педагогічні умови формування означеного феномена. Методика співацької підготовки майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій розглянута з позиції системно-цілісного, аксіологічного, компетентнісного, акмеологічного та творчого підходів, що дало змогу
систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно обраним загальнонауковим методологічним засадам. Процес співацької підготовки майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій забезпечує визначена нами взаємодія принципів, а саме: соціокультурної відповідності, рефлексивного сприймання художніх образів музичних творів, інтенсифікації, свідомої опори на художньо-особистісний діалог, проективності.
The dissertation examines the problem of forming a singing training of future music teachers to use innovative technologies, reasonable function, principles and developed pedagogical conditions of formation of this phenomenon. The technique of singing training of future music teachers to use innovative technologies considered from the perspective of system-holistic, axiological, competence, akmeologicheskogo and creativity that allowed to systematize logically build theoretical material selected according to general scientific
methodological principles. The process of preparation of future teachers of singing the music to the use of innovative technologies provides us certain interaction principles, namely: socio-cultural conformity, reflexive perception of artistic images of musical works, intensification, deliberate support for artistic and personal dialogue, projective.