ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Склярова, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-20T10:43:16Z | |
dc.date.available | 2013-11-20T10:43:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Склярова, І. О. Пріоритет групових технологій на уроках математики в умовах компетентнісно орієнтованого підходу до навчання / І. О. Склярова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 224-229. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4064 | |
dc.description.abstract | В статті досліджується сутність технології групової навчальної діяльності. Обґрунтовується, що розвиток компонентів навчальної діяльності (цілепокладання, планування, виконання дій, оцінка, контроль) і ключових компетентностей найбільш успішно здійснюється при застосуванні групових технологій; даються рекомендації по їх використанню. | ru_RU |
dc.description.abstract | Priority group technology in mathematics lessons in a competency based approach to learning. In the article the essence of technology group learning activities. Substantiated that development of the components of educational activity (goal-setting, planning, implementation activities, evaluation, control) and competencies most successfully carried out in the application of group technology, makes recommendations for their use. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | групова навчальна діяльність | ru_RU |
dc.subject | мала група | ru_RU |
dc.subject | компетентності | ru_RU |
dc.subject | компетентнісно орієнтований підхід | ru_RU |
dc.subject | group learning activities | ru_RU |
dc.subject | small group | ru_RU |
dc.subject | competence | ru_RU |
dc.subject | competency-oriented approach | ru_RU |
dc.title | Пріоритет групових технологій на уроках математики в умовах компетентнісно орієнтованого підходу до навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |