Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови ефективності змішаного навчання інформатичних дисциплін фахівців професійної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Лариса
dc.contributor.author Яшанов, Сергiй Микитович
dc.date.accessioned 2023-05-25T09:13:48Z
dc.date.available 2023-05-25T09:13:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шевчук, Л. Організаційно-педагогічні умови ефективності змішаного навчання інформатичних дисциплін фахівців професійної освіти / Л. Шевчук, С. Яшанов // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія : Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2022. – Вип. 60. – С. 176-185. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40598
dc.description.abstract У статті охарактеризовано сучасні підходи до змішаного навчання інформатичних дисциплін у закладах вищої освіти. Виокремлено поняття змішаного навчання інформатичних дисциплін. Представлено трактування основних підходів до інтеграції, комбінування навчання інформатичних дисциплін фахівців професійної освіти з використанням в освітньому процесі переваг різних технологій. Розкрито концепцію комбінованого навчання, яка передбачає, що в сучасних умовах студент повинен оптимально і в різних поєднаннях використовувати всі можливості, що надаються як класичним навчанням, так і застосуванням дистанційних технологій Охарактеризовано основні напрямки розвитку змішаного навчання інформатичних дисциплін. Розкрито основні принципи підтримки динамічної рівноваги і єдності педагогічних і організаційних основ системи інформатичної підготовки фахівців професійної освіти при змішаному навчанні. Проаналізовано та визначено організаційно-педагогічні вимоги до змішаного навчання інформатичних дисциплін на основі електронних навчально-методичних комплексів. Визначено інструментальні засоби, за допомогою яких реалізується змішане навчання у закладах вищої освіти. Виокремлено основні організаційно-педагогічні і навчально-методичні аспекти використання електронних навчально-методичних комплексів для підготовки фахівців професійної освіти різних форм навчання Охарактеризовано структуру електронного навчально методичного комплексу, яка включає в себе автономний, локальний і дистанційний освітні курси та методичне забезпечення щодо їх використання у навчанні конкретної інформатичної дисципліни і забезпечує реалізацію методичної системи навчання у середовищі навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови реалізації змішаного навчання інформатичних дисциплін фахівців професійної освіти. uk
dc.description.abstract The article describes modern approaches to mixed learning of informatics disciplines in institutions of higher education. The concept of mixed learning of informatics disciplines is singled out. The interpretation of the main approaches to integration, combining the training of informatics disciplines of professional education specialists with the use of the advantages of various technologies in the educational process is presented. The concept of combined learning is revealed, which assumes that in modern conditions, a student should optimally and in various combinations use all the opportunities provided by both classical learning and the use of distance technologies. The main directions of the development of mixed learning of informatics disciplines are characterized. The main principles of maintaining dynamic balance and unity of the pedagogical and organizational foundations of the IT training system for professional education specialists in mixed education are revealed. The organizational and pedagogical requirements for the mixed learning of informatics disciplines on the basis of electronic educational and methodological complexes were analyzed and determined. Instrumental means with the help of which mixed learning is implemented in institutions of higher education have been determined. The main organizational-pedagogical and educational-methodical aspects of the use of electronic educational-methodical complexes for the training of vocational education specialists of various forms of education are distinguished. of a specific IT discipline and ensures the implementation of a methodical system of learning in the learning environment. The organizational and pedagogical conditions for the implementation of mixed training of informatics disciplines of professional education specialists have been determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher РВВ ІДГУ uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови ефективності змішаного навчання uk
dc.subject традиційне і дистанційне навчання uk
dc.subject змішане навчання інформатичних дисциплін uk
dc.subject формування інформатичної компетентності uk
dc.subject фахівці професійної освіти uk
dc.subject електронні навчально-методичні комплекси uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions for the effectiveness of blended learning uk
dc.subject traditional and distance learning uk
dc.subject blended learning of informatics disciplines uk
dc.subject formation of informatics competence uk
dc.subject professional education specialists uk
dc.subject electronic educational and methodical complexes uk
dc.title Організаційно-педагогічні умови ефективності змішаного навчання інформатичних дисциплін фахівців професійної освіти uk
dc.title.alternative Organizational and pedagogical conditions of the efficiency of mixed training of it disciplines of vocational education specialists uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.02-042.4:004
dc.identifier.doi 10.31909/26168812.2022-(60)-20


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу