Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності старшокласників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хищенко, Олег Олександрович
dc.date.accessioned 2023-05-25T08:27:40Z
dc.date.available 2023-05-25T08:27:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хищенко, Олег Олександрович. Методика підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності старшокласників : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Хищенко Олег Олександрович ; [наук. керівник Васенко Василь Васильович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2021. – 21 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40591
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні було здійснено теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності у педагогічній теорії і практиці. Розкрито змістові характеристики проектно-технологічної діяльності, зокрема зроблено детальний термiнологiчний aнaлiз сутності понять «проект», «проектна технологія», «діяльність», «проектно-технологічна діяльність» та схарактеризовано розвиток проектної технології та проектно-технологічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній педагогічній науці та практиці. Розроблено методику підготовки до проектно-технологічної діяльності старшокласників, до складу якої увійшли: потреби суспільства, мета, завдання, принципи, зміст, форми і методи роботи; критерії та рівневі характеристики показників готовності майбутніх учителів до організації проектно-технологічної діяльності старшокласників. Результати проведеного дослідження дають можливість стверджувати, що розроблена методика щодо інтенсифікації процесу підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності старшокласників виявилася ефективною і педагогічно доцільною. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the theoretical substantiation and the new decision of a problem of preparation of future teachers for design and technological activity of senior pupils is carried out. Based on the analysis of psychological-pedagogical, methodological and special literature, a theoretical analysis of the problem of preparing future teachers for design and technological activities in pedagogical theory and practice was carried out. The efficiency of this process is proved; the mechanisms of increase of indicators of levels of readiness of future teachers for project-technological activity of senior pupils through introduction of the designed technique and introduction into educational process of a special course “Project-technological activity of senior pupils at technology lessons” are improved. The results of the study make it possible to say that the developed methodology for intensifying the process of preparing future teachers for design and technological activities of high school students, proved to be effective and pedagogically appropriate. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проект uk
dc.subject проектна технологія uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject проектнотехнологічна діяльність старшокласників uk
dc.subject технологічна освіта uk
dc.subject project uk
dc.subject designing uk
dc.subject activity uk
dc.subject design-technological activity of senior pupils uk
dc.subject technological education uk
dc.title Методика підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності старшокласників uk
dc.title.alternative Methods of preparation of future of technologies for design and technological activity of high school students uk
dc.type Abstract uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.5.011.3-027.22-051]:62/68(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу