У дисертаційному дослідженні було здійснено теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності у педагогічній теорії і практиці. Розкрито змістові характеристики проектно-технологічної діяльності, зокрема зроблено детальний термiнологiчний aнaлiз сутності понять «проект», «проектна технологія», «діяльність», «проектно-технологічна діяльність» та схарактеризовано розвиток проектної технології та проектно-технологічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній педагогічній науці та практиці. Розроблено методику підготовки до проектно-технологічної діяльності старшокласників, до складу якої увійшли: потреби суспільства, мета, завдання, принципи, зміст, форми і методи роботи; критерії та рівневі характеристики показників готовності майбутніх учителів до організації проектно-технологічної діяльності старшокласників. Результати проведеного дослідження дають можливість стверджувати, що розроблена методика щодо інтенсифікації процесу підготовки майбутніх учителів до проектно-технологічної діяльності старшокласників виявилася ефективною і педагогічно доцільною.
In the dissertation research the theoretical substantiation and the new decision of a problem of preparation of future teachers for design and technological activity of senior pupils is carried out. Based on the analysis of psychological-pedagogical, methodological and special literature, a theoretical analysis of the problem of preparing future teachers for design and technological activities in pedagogical theory and practice was carried out. The efficiency of this process is proved; the mechanisms of increase of indicators of levels of readiness of future teachers for project-technological activity of senior pupils through introduction of the designed technique and introduction into educational process of a special course “Project-technological activity of senior pupils at technology lessons” are improved. The results of the study make it possible to say that the developed methodology for intensifying the process of preparing future teachers for design and technological activities of high school students, proved to be effective and pedagogically appropriate.