Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Письменна, М. В.
dc.date.accessioned 2013-11-19T10:57:00Z
dc.date.available 2013-11-19T10:57:00Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Письменна, М. В. Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії / М. В. Письменна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 191-195. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4058
dc.description.abstract У статті висвітлено важливість застосування диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати задачі з хімії. Окреслено теоретичні аспекти диференційованого навчання з позицій психології та педагогіки. Проаналізовано суть понять “диференційоване навчання”, “диференційований підхід” та показано їх взаємозв’язок. ru_RU
dc.description.abstract In the article the importance of a differentiated approach in teaching students to solve problems in chemistry. Determined the theoretical aspects of differentiated instruction in terms of psychology and pedagogy. Analyzed are the concepts of “differentiated instruction”, “differential treatment” and shows their relationship. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject диференційоване навчання ru_RU
dc.subject диференційований підхід ru_RU
dc.subject індивідуальні особливості ru_RU
dc.subject групова робота ru_RU
dc.subject розв’язування задач ru_RU
dc.subject differentiated instruction ru_RU
dc.subject differentiated approach ru_RU
dc.subject individual characteristics ru_RU
dc.subject group work ru_RU
dc.subject problem solving ru_RU
dc.title Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу