Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каменщук, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-05-23T06:26:03Z
dc.date.available 2023-05-23T06:26:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Каменщук, Тетяна Дмитрівна. Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Каменщук Тетяна Дмитрівна ; наук. керівник Гаврилов Олексій Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2018. – 284 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40569
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній психолого-педагогічній проблемі формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей 8-12 років з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. У результаті дослідно-експериментальної роботи перевірено ефективність застосування педагогічної методики, що сприяло успішному формуванню просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. ЇЇ змістом було передбачено реалізацію системного підходу у вивченні просторових знаків та символів, забезпечення наступності етапів їх вивчення та врахування їх рівнів складності, а також застосування спеціальних форм допомоги, методів, прийомів на кожному етапі. Таким чином організоване навчання дозволило підвищити самостійність та соціалізацію таких дітей у предметно-просторовому середовищі. uk
dc.description.abstract The thesis studies the recent pending issue of spatial sign and symbol knowledge system formation in children aged 8-12 with moderate and severe mental retardation. This experimental study verifies the required terms, necessary to optimize the process of formation of spatial sign and symbol knowledge system in children with moderate and severe mental retardation. These terms are: comprehensive approach to spatial signs and symbols learning, step-by-step learning according to difficulty levels with the purpose of training children’s independence and their efficient socialization within objective-spatial environment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject знак uk
dc.subject символ uk
dc.subject образ uk
dc.subject просторові знаки та символи uk
dc.subject просторова знаково-символічна система знань uk
dc.subject діти з помірною та тяжкою розумовою відсталістю uk
dc.subject sign uk
dc.subject symbol uk
dc.subject image uk
dc.subject spatial signs and symbols uk
dc.subject spatial signs and symbols knowledge system uk
dc.subject children with moderate and severe mental retardation uk
dc.title Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю uk
dc.title.alternative Formation of spatial sign and symbol knowledge system in children with moderate and severe mental retardation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.34:82’22(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу