Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічна корекція тривожності старшокласників різних типів загальноосвітніх навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петренко, Вікторія Євгенівна
dc.date.accessioned 2023-05-23T05:45:00Z
dc.date.available 2023-05-23T05:45:00Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Петренко, Вікторія Євгенівна. Психологічна корекція тривожності старшокласників різних типів загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Вікторія Євгенівна Петренко ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 273 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40562
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі психологічної корекції тривожності старшокласників різних типів загальноосвітніх навчальних закладів. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення феномена тривожності, вікової динаміки розвитку, чинників виникнення та підходів до психологічної корекції досліджуваної риси. Виявлено особливості та рівні (високий, середній, низький) прояву тривожності у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів різних типів, здійснено порівняльний аналіз чинників виникнення тривожності учнів загальноосвітніх шкіл та учнів гімназій та ліцеїв, визначено специфічні чинники виникнення тривожності, притаманні контингенту учнів гімназій та ліцеїв (значна різниця між самооцінкою та рівнем домагань, переважання мотиву уникання невдачі). uk
dc.description.abstract The dissertation devoted to the problem of psychological correction of high level of anxiety high school pupils from different types of schools. The dissertation identified theoretical approaches to the problem of age dynamic of development, rising factors and ways of psychological correction of anxiety. During the studying of problem was found the peculiarities of manifestation and factors of forming of anxiety of pupils from schools different types. Also were described special anxiety factors for high school pupils from gymnasium and lyceum. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject тривога uk
dc.subject особистісна тривожність uk
dc.subject ранній юнацький вік uk
dc.subject психологічна корекція uk
dc.subject чинники виникнення тривожності uk
dc.subject самоставлення uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject прагнення прийняття uk
dc.subject страх відторгнення uk
dc.subject прагнення успіху uk
dc.subject уникання невдачі uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject psychological correction uk
dc.subject factors of anxiety uk
dc.subject selfattitude uk
dc.subject responsibility uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject succeed level uk
dc.subject aspiration of adoption uk
dc.subject aspiration of success uk
dc.subject avoid of failure uk
dc.title Психологічна корекція тривожності старшокласників різних типів загальноосвітніх навчальних закладів uk
dc.title.alternative Psychological correction anxiety among high school pupils from different types of school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.015.3:159.942.5 (043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics