У дисертації вперше представлено наукове осмислення проблеми забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання. Досліджено основні тенденції та особливості теорії і практики підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання; викладено нове вирішення проблеми забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій під час здійснення інтегрованого навчання. Актуальність теми окресленої проблематики підтверджується наявністю низки суперечностей, що стосуються технологічної освіти та підготовки майбутніх учителів, зокрема між: вимогами сучасного суспільства до формування особистості, яка здатна активно, творчо включатись у продуктивну діяльність та недостатньою кількістю професійно підготовлених учителів технологій, здатних ефективно реалізувати дану мету в загальноосвітньому навчальному закладі; вимогами, що висуваються національною рамкою кваліфікації та застарілою системою підготовки майбутніх учителів технологій; традиційною системою підготовки майбутніх учителів та необхідністю запровадження новітніх технологій навчання з урахуванням процесів інтеграції науково-практичних галузей економіки.
The dissertation presents for the first time a scientific understanding of the problem of ensuring the quality of the future technology teachers training on the basis of integrative learning. The main tendencies and peculiarities of the theory and practice of future technology teachers training on the basis of integrative learning are explored; the new problem solution of ensuring the quality of their training during the implementation of integrated training is outlined. The topic urgency of the above-mentioned problem is confirmed by the presence of a number of contradictions concerning technological education and training of future teachers, in particular: between the requirements of modern society and the formation of a person who is capable of active, creative inclusion in productive activities and insufficient number of professionally trained technology teachers who can effectively realize this goal in a general educational institution; the requirements of the national qualification framework and the outdated training system for future technology teachers; the traditional system of future teachers training and the need for the introduction of advanced learning technologies, taking into account the processes of integration of scientific and practical branches of the economy.