Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кільдеров, Дмитро Едуардович
dc.date.accessioned 2023-05-22T12:23:24Z
dc.date.available 2023-05-22T12:23:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кільдеров Дмитро Едуардович. Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Кільдеров Дмитро Едуардович ; наук. консультант : Гуревич Роман Семенович ; Сидоренко Віктор Костянтинович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2018. – 575 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40548
dc.description.abstract У дисертації вперше представлено наукове осмислення проблеми забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання. Досліджено основні тенденції та особливості теорії і практики підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання; викладено нове вирішення проблеми забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій під час здійснення інтегрованого навчання. Актуальність теми окресленої проблематики підтверджується наявністю низки суперечностей, що стосуються технологічної освіти та підготовки майбутніх учителів, зокрема між: вимогами сучасного суспільства до формування особистості, яка здатна активно, творчо включатись у продуктивну діяльність та недостатньою кількістю професійно підготовлених учителів технологій, здатних ефективно реалізувати дану мету в загальноосвітньому навчальному закладі; вимогами, що висуваються національною рамкою кваліфікації та застарілою системою підготовки майбутніх учителів технологій; традиційною системою підготовки майбутніх учителів та необхідністю запровадження новітніх технологій навчання з урахуванням процесів інтеграції науково-практичних галузей економіки. uk
dc.description.abstract The dissertation presents for the first time a scientific understanding of the problem of ensuring the quality of the future technology teachers training on the basis of integrative learning. The main tendencies and peculiarities of the theory and practice of future technology teachers training on the basis of integrative learning are explored; the new problem solution of ensuring the quality of their training during the implementation of integrated training is outlined. The topic urgency of the above-mentioned problem is confirmed by the presence of a number of contradictions concerning technological education and training of future teachers, in particular: between the requirements of modern society and the formation of a person who is capable of active, creative inclusion in productive activities and insufficient number of professionally trained technology teachers who can effectively realize this goal in a general educational institution; the requirements of the national qualification framework and the outdated training system for future technology teachers; the traditional system of future teachers training and the need for the introduction of advanced learning technologies, taking into account the processes of integration of scientific and practical branches of the economy. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject концепція uk
dc.subject майбутні учителі технологій uk
dc.subject методологічні підходи uk
dc.subject модель uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject технологічна освіта uk
dc.subject якість підготовки uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject concept uk
dc.subject future technology teachers uk
dc.subject methodological approaches uk
dc.subject model uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject professional training uk
dc.subject technological education uk
dc.subject quality of preparation uk
dc.title Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of ensuring the quality of the future technology teachers training on the basis of integrative learning uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:62/69(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу