Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчання учнів 8-9 класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кільдеров, Дмитро Едуардович
dc.date.accessioned 2023-05-22T10:08:32Z
dc.date.available 2023-05-22T10:08:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Кільдеров, Дмитро Едуардович. Навчання учнів 8-9 класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання креслення / Кільдеров Дмитро Едуардович ; наук. кер. Сидоренко Віктор Костянтинович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. – 203 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40545
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку просторового мислення школярів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів в процесі вивчення курсу креслення. Автором проаналізовано закономірності протікання мислительних процесів в ході здійснення уявних просторових перетворень при розв’язанні графічних задач. Розкрито особливості впливу графічних задач на розвиток просторового мислення в процесі навчання уявним просторовим перетворенням; обґрунтовано та розроблено методичні прийоми навчання учнів уявним просторовим перетворенням на основі алгоритмізації мислительних процесів. Впроваджено комплекс графічних задач на уявні просторові перетворення, розроблено методичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення графічної підготовки учнів 8-9 класів шляхом запровадження комплексу задач на уявні просторові перетворення. uk
dc.description.abstract Диссертация посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке методики развития пространственного мышления школьников 8-9 классов общеобразовательных учебных заведений в процессе изучения курса черчения. uk
dc.description.abstract In the dissertation the Methods of space thinking of 8-9 grades pupils of secondary schools are theoretically and experimentally tested during the process of the Drawing Course Education. The author has analyzed appropriateness of pupils space thinking processes in terms of imaginary space transformations during the solving of graphic sums. The peculiarities of Graphic sums influence on the development of Space Thinking in the process of teaching for the imaginary space transformations are defined; the methodic ways of teaching for the imaginary space transformations are based and worked out on the ground thinking processes regulations. The complex of graphic sums for the imaginary space transformations has been provided, the ways of recommendations directed onto the improvement of Drawing Proficiency of the 8-9 graded pupils are worked out by the way of the imaginary space transformations sum system introduction. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject просторове мислення uk
dc.subject уявні просторові перетворення uk
dc.subject графічна задача uk
dc.subject комплекс задач uk
dc.subject алгоритм uk
dc.subject пространственное мышление uk
dc.subject мысленные пространственные преобразования uk
dc.subject графическая задача uk
dc.subject комплекс задач uk
dc.subject алгоритм uk
dc.subject Space Thinking uk
dc.subject the Imaginary Space Transformations uk
dc.subject Graphic Sum uk
dc.subject Algorithm uk
dc.title Навчання учнів 8-9 класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення uk
dc.title.alternative Обучение учащихся 8-9 классов пространственным преобразованиям в графической деятельности на уроках черчения uk
dc.title.alternative Teaching Pupils of the 8-9 Grades for Space Transformation in Graphic Activity on the Lessons of Drawing uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.874.4:744


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу