Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблемне навчання з використанням комп’ютерного супроводу для майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трегуб, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.author Кільдеров, Дмитро Едуардович
dc.date.accessioned 2023-05-22T08:52:20Z
dc.date.available 2023-05-22T08:52:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Трегуб, О. Д. Проблемне навчання з використанням комп’ютерного супроводу для майбутніх учителів технологій / О. Д. Трегуб, Д. Е. Кільдеров // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology. – 2019. – VII (78), Issue 196. – Pp. 42-44. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40537
dc.description.abstract У статті розглянуто застосування проблемного навчання з використанням комп’ютерного супроводу для навчання майбутніх учителів технологій. Описано методику проведення занять, та наведені приклади створення проблемних ситуацій у вивченні дисциплін технологічного напрямку. Проведений аналіз переваг реалізації проблемного навчання при вивченні дисциплін технологічного напрямку. Відмічено, що поєднання комп'ютерного навчання з теоретичним аналізом явищ, які вивчаються, є органічним і актуальним процесом. Доводиться, що застосування проблемних завдань на заняттях з технологій, може перетворити навчання на процес з гарантованим результатом. uk
dc.description.abstract The article deals with the use of problem learning with the use of computer support for the training of future technology teachers. The methodology of conducting classes is described, and examples of creating problem situations in the study of disciplines of the technological direction are given. The analysis of advantages of realization of problem education in the study of disciplines of technological direction is carried out. It is noted that the combination of computer training with the theoretical analysis of the phe-nomena being studied is an organic and topical process. It turns out that the use of problem-solving tasks in technology classes can turn learning into a process with a guaranteed result. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проблемне навчання uk
dc.subject проблемна ситуація uk
dc.subject програмне забезпечення uk
dc.subject компютерна підтримка uk
dc.subject технологічні дисципліни uk
dc.subject problem studies uk
dc.subject problem situation uk
dc.subject software uk
dc.subject computer support uk
dc.subject technological disciplines uk
dc.title Проблемне навчання з використанням комп’ютерного супроводу для майбутніх учителів технологій uk
dc.title.alternative Problem-based learning using computer support for future technology teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31174/SEND-PP2019-196VII78-09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу