Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербовецький, Д. В.
dc.date.accessioned 2023-05-19T13:18:47Z
dc.date.available 2023-05-19T13:18:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вербовецький, Д. В. Аналіз досвіду впровадження геймифікації в освітній процес / Д. В. Вербовецький // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2023. – Вип. 43 (1-3). – С. 95-102. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40529
dc.description.abstract У статті розглянуто напрацювання вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо впровадження ігрових технологій у освітній процес. Проведений аналіз останніх досліджень у галузі геймифікації освіти підтверджує важливість впровадження ігрових засобів, дозволяє їм формувати алгоритмічний склад мислення та навички програмування, розвивати в собі фахові компетентності. uk
dc.description.abstract The article examines the work of domestic and foreign researchers on the introduction of game technologies into the educational process. The analysis of the latest research in the field of gamification of education confirms the importance of the introduction of game tools, allows them to form algorithmic thinking and programming skills, and develop professional competences. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» uk
dc.subject цифровізація uk
dc.subject геймифікація uk
dc.subject ігрове навчання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject цифрове освітнє середовище uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject digitalization uk
dc.subject gamification uk
dc.subject game learning uk
dc.subject motivation uk
dc.subject digital educational environment uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject digital competence uk
dc.title Аналіз досвіду впровадження геймифікації в освітній процес uk
dc.title.alternative Analysis of the experience of introducing gamification into the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.01/.09
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.43(1-3)-10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу