ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вербовецький, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-19T13:18:47Z | |
dc.date.available | 2023-05-19T13:18:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Вербовецький, Д. В. Аналіз досвіду впровадження геймифікації в освітній процес / Д. В. Вербовецький // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2023. – Вип. 43 (1-3). – С. 95-102. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40529 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто напрацювання вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо впровадження ігрових технологій у освітній процес. Проведений аналіз останніх досліджень у галузі геймифікації освіти підтверджує важливість впровадження ігрових засобів, дозволяє їм формувати алгоритмічний склад мислення та навички програмування, розвивати в собі фахові компетентності. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the work of domestic and foreign researchers on the introduction of game technologies into the educational process. The analysis of the latest research in the field of gamification of education confirms the importance of the introduction of game tools, allows them to form algorithmic thinking and programming skills, and develop professional competences. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | геймифікація | uk |
dc.subject | ігрове навчання | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | цифрова компетентність | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | game learning | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | digital educational environment | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | digital competence | uk |
dc.title | Аналіз досвіду впровадження геймифікації в освітній процес | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the experience of introducing gamification into the educational process | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.01/.09 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.43(1-3)-10 |