Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Природознавство як освітній проект: сучасні трансформації та тенденції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новіцька, Таміла Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-05-16T14:07:47Z
dc.date.available 2023-05-16T14:07:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Новіцька, Таміла Валентинівна. Природознавство як освітній проект: сучасні трансформації та тенденції : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 - філософія освіти / Новіцька Таміла Валентинівна ; наук. керівник Гомілко Ольга Євгенівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 211 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40493
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню природознавства як освітнього проекту в контексті сучасних трансформацій та тенденцій науки та освіти. Запропоновано модель трансформації системи природничої (на прикладі фізико-математичної) освіти, яка враховує досягнення природничих наук, методології науки та філософії освіти. Наведено аргументи на користь набуття сучасним природознавством характеру трансдисциплінарності, яка означає зміну властивій модерній науці дисциплінарності окремих досліджень. Проаналізовано зміст соціальноособистісних, загальнонаукових та інструментальних компетентностей. Визначено спільні компетентності для студентів природничих спеціальностей, які мають бути сформовані в результаті отримання спеціальної вищої природничої та фізикоматематичної освіти. Розроблено систему філософсько-освітнього знання для студентів природничих та фізико-математичних спеціальностей. Основні інноваційні ідеї цієї системи є обґрунтуванням подолання розриву між природничими та соціогуманітарними науками. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the research of science as an educational project in the context of contemporary transformations and trends in education. It has been proposed transformation model of the system of natural science education (on the example of modern physical and mathematical education), which takes into account achievements of natural science, methodology of science and philosophy of education. The arguments in favor of acquirement by contemporary natural science the character of transdisciplinarity, which means an disciplinary change of separate studies that is typical for contemporary science, have been presented. It has been analyzed the content of socio-personal, general scientific and instrumental competencies. There have been determined common competencies for students of natural sciences, which should be formed as a result of receiving special higher natural, physical and mathematical education. The system of philosophical and educational knowledge for students of natural, physical and mathematical specialties has been developed. The main innovative ideas of this system are the justification for bridging the gap between natural and social sciences and humanities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject природознавство uk
dc.subject наука uk
dc.subject освіта uk
dc.subject трансформація uk
dc.subject міждисциплінарність uk
dc.subject трансдисциплінарність uk
dc.subject фізико-математична освіта uk
dc.subject природнича освіта uk
dc.subject гуманітарне знання uk
dc.subject natural science uk
dc.subject science uk
dc.subject education uk
dc.subject transformation uk
dc.subject interdisciplinarity uk
dc.subject transdisciplinarity uk
dc.subject physical and mathematical education uk
dc.subject natural science education uk
dc.subject humanitarian knowledge uk
dc.title Природознавство як освітній проект: сучасні трансформації та тенденції uk
dc.title.alternative Natural science as an educational project: contemporary transformations and trends uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 113:[502.1+37]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу