Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новик, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-05-16T14:04:35Z
dc.date.available 2023-05-16T14:04:35Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Новик, Людмила Миколаївна. Психологічні чинники розвитку суб’єктності в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Новик Людмила Миколаївна ; наук. керівник Ставицька Світлана Олексіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 286 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40492
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене системному теоретико-експериментальному дослідженню психологічних чинників розвитку суб’єктності в юнацькому віці; уточнено поняття суб’єктності в юнацькому віці, обґрунтовано критерії (диспозиційність, самопотенціювання, атрибутивність) та механізми (самопізнання, самовизначення, саморегуляція, саморозвиток) розвитку суб’єктності особистості юнацького віку; визначено основні психологічні чинники, які впливають на розвиток суб’єктності в юнацькому віці і забезпечують його позитивну динаміку (когнітивні, афективні, мотиваційні, конативні); визначені кількісні показники та змістові характеристики рівнів (високий, середній, низький) розвитку суб’єктності юнацтва, та його недостатній рівень розвитку в звичайних умовах життєдіяльності; теоретично обгрунтовано, розроблено, апробовано комплексну програму актуалізації потенціалу суб’єктності особистості в юнацькому віці; доведено її ефективність та необхідність використання у процесі цілеспрямованих впливів на особистість юнака; розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо актуалізації потенціалу суб’єктності особистості в юнацькому віці. uk
dc.description.abstract Thesis research is devoted to systematic theoretic and experimental research of psychological factors of subjectivity development in early days; a notion of subjectivity in early years is specificated, criteria (disposition, potentialities of human, attributiveness) and mechanisms (self-knowledge, self-determination, self-regulation, self-development) of subjectivity development of personality in early days are proved; basic psychological factors which have an impact on the subjectivity development in early days and provide, its positive dynamics is defined (cognitive, emotional, motivational, conative); quantification and semantic descriptions of levels (high, medium, low) of subjectivity development of youth and its low level development in usual standards of living are defined; package program of potential updating of subjectivity personality in early days is theoretically proved, elaborated and approved officially; its effectiveness and the necessity of applying in the process of purposeful impacts on personality in early years is proved; psychological and pedagogical recommendations regarding potential updating of subjectivity personality in early days are elaborated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject суб’єкт uk
dc.subject суб’єктність uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject психологічні чинники розвитку суб’єктності в юнацькому віці uk
dc.subject актуалізація потенціалу суб’єктності особистості юнацького віку uk
dc.subject subject uk
dc.subject subjectivity uk
dc.subject self-development uk
dc.subject psychological factors of subjectivity development in early days uk
dc.subject potential updating of subjectivity personality in early days uk
dc.title Психологічні чинники розвитку суб’єктності в юнацькому віці uk
dc.title.alternative Psychological factors of subjectivity development in early days uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.8:159.923.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу