Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-педагогічні погляди та викладацька діяльність О. Г. Мороза (1959-2007 рр.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Монь, Альона Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-05-16T11:40:44Z
dc.date.available 2023-05-16T11:40:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Монь, Альона Олексіївна. Науково-педагогічні погляди та викладацька діяльність О. Г. Мороза (1959-2007 рр.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Монь Альона Олексіївна ; наук. керівник Дем'яненко Наталія Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40479
dc.description.abstract У дисертаційній роботі вперше цілісно досліджено життєвий шлях та науковопедагогічну спадщину О. Г. Мороза в єдності наукової, викладацької і організаційно-управлінської діяльності. Виявлено передумови й основні чинники формування науково-педагогічних поглядів ученого. Розроблено періодизацію творчої діяльності педагога у взаємозв’язку чотирьох етапів: пошуковопропедевтичного (1959 – 1968 рр.), науково-педагогічного (1968 – 1992 рр.), освітньо-управлінського (1992 – 1997 рр.) і організаційно-педагогічного (1997 – 2007 рр.). Серед напрямів його науково-професійної реалізації визначено системно-викладацький, науково-видавничий, навчально-методичний, адміністративно-управлінський. Зміст викладацької діяльності О. Г. Мороза розкрито за проблематикою навчальних дисциплін, поетапно розробленою і впровадженою ним виробничо-педагогічною практикою, авторським плануванням і організацією самостійної роботи студентів. uk
dc.description.abstract The research, for the first time, comprehensively discloses life, scientific and pedagogical heritage of O. G. Moroz, in unity of scientific, teaching and administrative activities. The main factors of the formation of scientific and educational views are found. The periods of the scientific and teaching activities of O. G. Moroz are defined in the sequence and relationship of four stages: propaedeutic (1959 – 1968), scientific and pedagogical (1968 – 1992), educational management (1992 – 1997), organizational and pedagogical (1997 – 2007). Based on generalization of leading activities areas of scientific, pedagogical and teaching activities are defined: systematic teaching; scientific and publishing; teaching and methodology; educational management. The content of teaching activity of O. G. Moroz is disclosed with disciplines he taught, gradually developed and implemented teaching practices, author planning and organizing of selfcontained work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject персоналія О. Г. Мороза uk
dc.subject наукові погляди uk
dc.subject науковопедагогічна концепція uk
dc.subject викладацька діяльність uk
dc.subject наукова школа uk
dc.subject O. G. Moroz uk
dc.subject scientific views uk
dc.subject scientific and pedagogical conception uk
dc.subject teaching activity uk
dc.subject scientific school uk
dc.title Науково-педагогічні погляди та викладацька діяльність О. Г. Мороза (1959-2007 рр.) uk
dc.title.alternative Scientific, educational views and teaching activity of O. G. Moroz (1959 – 2007) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.2:378(092)(477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу