Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні засади формування комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-05-11T06:25:18Z
dc.date.available 2023-05-11T06:25:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мартиненко, Ірина Володимирівна. Психологічні засади формування комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Мартиненко Ірина Володимирівна ; наук. консультант Шеремет Марія Купріянівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 500 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40380
dc.description.abstract У дослідженні здійснено теоретичний аналіз сучасних теоретикометодологічних підходів до вивчення комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення у психології, узагальнення яких дозволило визначити психологічні механізми та розробити структурно-функціональну модель зазначеної діяльності. Визначені методологічні засади та здійснено емпіричне дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку із системними порушеннями мовлення за результатами якого виокремлені типи комунікативної діяльності дітей досліджуваної категорії (пасивно-стереотипний, операційнодефіцитарний, експресивно-прогностичний, структурно-дефіцитарний), інтер- й інтрапсихічні чинники їхнього формування, комунікативні труднощі на різних етапах реалізації комунікативної діяльності (змістові, операційні, рефлексивні). uk
dc.description.abstract The study contains theoretical analysis of the modern theoretical and methodological approaches towards researches in the field of communication activity of the children with system speech disorders found in psychology. Generalisation of these approaches allowed the author to determine psychological mechanisms of the communication activity in the given category of children and develop its structural and functional model. The research methodological background has been defined, and the empiric study of the communication activity development in senior preschool age children with system speech disorders has been conducted. The research outcomes allowed to discover specific types of communication activity in children with system speech disorders (passive and stereotypical, operational-deficient, expressive and prognostic, structure-deficient). There also has been determined the inter- and intrapsychic preconditions for their development, communication difficulties at the different stages of communication activity implementation (related to content, operations and self-reflection). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комунікативна діяльність uk
dc.subject системні порушення мовлення uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject типи комунікативної діяльності uk
dc.subject формування комунікативної діяльності uk
dc.subject психокорекційна система uk
dc.subject психологічні засади uk
dc.subject комунікативний арсенал особистості uk
dc.subject communication activity uk
dc.subject system speech disorders uk
dc.subject senior preschool age children uk
dc.subject types of communication activity uk
dc.subject forming of communication activity uk
dc.subject psychocorrectional system uk
dc.subject psychological background uk
dc.subject personal communicative toolkit uk
dc.title Психологічні засади формування комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення uk
dc.title.alternative Psychological principals for communication activity development in senior preschool age children with system speech disorders uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.33-056.264-053.4(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу