Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка магістрів з освітніх вимірювань у педагогічному університеті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-05-10T16:39:56Z
dc.date.available 2023-05-10T16:39:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Макаренко, Олена Леонідівна. Підготовка магістрів з освітніх вимірювань у педагогічному університеті : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Макаренко Олена Леонідівна ; наук. керівник Сергієнко Володимир Петрович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 255 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40376
dc.description.abstract Дисертація є першою науковою роботу у контексті дослідження професійної підготовки фахівців з освітніх вимірювань на освітньому рівні «магістр». У науковій праці викладено результати аналізу підходів до визначення таких понять, термінів і категорій: освітні вимірювання, тест, тестування, моніторинг якості освіти тощо. На основі аналізу, узагальнення та систематизації зарубіжного та вітчизняного досвіду запропоновано авторське формулювання поняття «освітні вимірювання», а саме: «Освітні вимірювання – це наукове знання, яке вивчає історію, теорію та методику розроблення і застосування інструментарію вимірювань досягнень в усіх сегментах освітньої сфери, застосування математико-статистичного аналізу до результатів вимірювань та їх інтерпретацію». У дисертації представлено результати здійсненого дослідження сутнісних характеристик та змісту процесу підготовки магістрів з освітніх вимірювань у вітчизняних та зарубіжних університетах. Виявлено особливості підготовки у зарубіжних університетах та досвід, який варто запозичити для ефективнішого розвитку вказаної магістратури в Україні. Досліджено організаційні передумови навчального процесу та змістову складову такої підготовки. uk
dc.description.abstract This dissertation aims to illuminate the research results of the training of masters in educational measurement at the pedagogical university under conditions of student-centered learning. An analysis of the current state of the educational measurement theory and practice is performed. It had explored the approaches to the definition of such concepts, terms and categories: educational measurement, test, testing, education quality monitoring, etc. On the basis of analysis, generalization and systematization of foreign and domestic experience, the author's formulation of the concept "Educational measurement" had proposed. It had examined the essential features and content of the master's degree training in educational measurement at foreign and domestic universities. The prospects of the development of the domestic master's programme had detected and drowned up. These prospects were taken into account in the further development of the new model of preparation of masters in educational measurement. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітні вимірювання uk
dc.subject магістратура uk
dc.subject підготовка магістрів uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject готовність до професійної діяльності uk
dc.subject педагогічні умови структурно-функціональна модель підготовки магістрів uk
dc.subject educational measurement uk
dc.subject master’s degree uk
dc.subject master’s training uk
dc.subject professional education uk
dc.subject readiness for professional activity uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject structural and functional model of master’s training uk
dc.title Підготовка магістрів з освітніх вимірювань у педагогічному університеті uk
dc.title.alternative The Preparation of the Masters in Educational Measurement at Pedagogical University uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.22:[37.091.12.011.3-051:37.012](043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу