ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лю Веньцзун | |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T16:21:49Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T16:21:49Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Лю Веньцзун. Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання музики / Лю Веньцзун ; наук. керівник Болгарський Дмитро Анатолійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 205 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40371 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики в умовах вокального навчання студентів педагогічних університетів. Визначено сутність поняття «вокально-педагогічна майстерність майбутнього вчителя музики», що розглядається як системна, інтегрована якість, що передбачає здатність особистості усвідомленого оперування комплексом ключових фахових компетенцій: знанням історії становлення і розвитку вокального мистецтва України та Китаю; володінням методами вокального співу, який містить вокальні навички (співоча постава, дихання, звукоутворення й звуковедення, дикція і чистота інтонування); уміння за допомогою ритмопластичного жесту передавати художній образ твору; володіння акторською майстерністю і сценічним рухом на основі свідомого оперування вокально-теоретичними знаннями та методичними прийомами в галузі вокально-педагогічної діяльності. Представлено структуру вокально-педагогічної майстерності у єдності трьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, творчодіяльнісного. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the actual problem of forming vocal-pedagogical skills of future music teachers in terms of vocal training of students of pedagogical universities. The essence of the concept of "vocal- pedagogical skills of future music teacher," which is seen as a systemic, integrated quality that provides the ability to set individual conscious manipulation of key professional competencies: knowledge of the history and development of vocal art Ukraine and China; possession of methods of vocal singing, which contains the vocal skills (singing posture, breathing, purity of diction and intonation); possession of acting and stage movement through deliberate manipulation of vocal and theoretical knowledge and teaching techniques in vocal and educational activities. The framework vocal-pedagogical skills in the unity of three components: motivational-value, cognitive, creative-activity. The technique proved effective. This is confirmed by the results of forming experiment. Methods of forming vocal- pedagogical skills of future teachers of music based on the traditions of China and Ukraine is effective for student learning. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | вокально-педагогічна майстерність | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | вокальна підготовка | uk |
dc.subject | традиції вокального навчання | uk |
dc.subject | поетапна методика | uk |
dc.subject | vocal-pedagogical skills | uk |
dc.subject | the future teacher of music | uk |
dc.subject | vocal training | uk |
dc.subject | vocal training tradition | uk |
dc.subject | gradual method | uk |
dc.title | Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України | uk |
dc.title.alternative | Formation of Vocal- Pedagogical Skills of Future Teachers of Music Based on the Traditions of China and Ukraine | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.3-051:784(477+510) |