Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Цзяці
dc.date.accessioned 2023-05-10T14:46:19Z
dc.date.available 2023-05-10T14:46:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лі Цзяці. Методика формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лі Цзяці ; наук. керівник Батюк Наталія Орестівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2018. - 243 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40354
dc.description.abstract У дослідженні актуалізовано проблему фахової підготовки майбутнього учителя музики шляхом формування художньо-проектних умінь. Здійснено аналіз ключових понять проектної методології в педагогічній освіті. У контексті мети та завдань дослідження обґрунтовано використання терміна «метод проекту» в широкому сенсі – як педагогічну проектну технологію, що включає в себе багато методів і характеризується в якості системи. Пропонована методика розроблена та перевірена вперше. До наукової новизни віднесено структуру художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва з урахуванням мистецького середовища навчання та розроблені критерії і показники оцінювання рівня їх сформованості. uk
dc.description.abstract The research has actualized the problem of professional training of the future music teacher in order to form the artistic project skills. The paper discloses the essence of the concept "artistic project skills" taking into account the artistic environment of education and musical pedagogical activity of the future music teacher. The artistic design skills have been classified according to their characteristic functions. The paper offers an organizational methodological model for the formation of artistic project skills for the future music teachers, which consists of four blocks: theoretical-methodological, project-technological, formative and evaluating monitoring. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проектні технології uk
dc.subject художньо-проектні уміння uk
dc.subject художньо-проектна діяльність uk
dc.subject майбутній учитель музики uk
dc.subject процес фахової підготовки uk
dc.subject project technologies uk
dc.subject artistic project skills uk
dc.subject artistic project activity uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject professional training process uk
dc.title Методика формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін uk
dc.title.alternative Artistic and project skills formation methodology for future music teachers in studying of special courses uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378:37.091.313+78.071.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу