У дослідженні актуалізовано проблему фахової підготовки майбутнього учителя музики шляхом формування художньо-проектних умінь. Здійснено аналіз ключових понять проектної методології в педагогічній освіті. У контексті мети та завдань дослідження обґрунтовано використання терміна «метод проекту» в широкому сенсі – як педагогічну проектну технологію, що включає в себе багато методів і характеризується в якості системи. Пропонована методика розроблена та перевірена вперше. До наукової новизни віднесено структуру художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва з урахуванням мистецького середовища навчання та розроблені критерії і показники оцінювання рівня їх сформованості.
The research has actualized the problem of professional training of the future music teacher in order to form the artistic project skills. The paper discloses the essence of the concept "artistic project skills" taking into account the artistic environment of education and musical pedagogical activity of the future music teacher. The artistic design skills have been classified according to their characteristic functions. The paper offers an organizational methodological model for the formation of artistic project skills for the future music teachers, which consists of four blocks: theoretical-methodological, project-technological, formative and evaluating monitoring.