Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Їфу
dc.date.accessioned 2023-05-10T14:42:13Z
dc.date.available 2023-05-10T14:42:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжан Їфу. Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Їфу ; наук. керівник Соколова Ольга Валеріївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 209 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40353
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науковій літературі, теорії та практиці вищої музично-педагогічної освіти. Ґрунтуючись на теоретичних положеннях про художньо-образне сприйняття як провідний вид мистецької діяльності, професійно-необхідну якість педагога-музиканта, визначено сутність поняття «художньо-образне сприйняття майбутнього учителя музики» та його структурні компоненти (емоційно-перцептивний, когнітивно-операційний, інтерпретаційно-оцінний). Визначено принципи, педагогічні умови ефективного формування художньообразного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментальновиконавської підготовки, а також критерії та показники сформованості даного феномена у студентів музично-педагогічних спеціальностей. uk
dc.description.abstract The thesis deals with the issues formation of an artistic and imaginative perception appropriate for intending music teachers in the process of instrumental performance training. The problem under study has been summed up in the scientific literature, theory and skills of higher music and pedagogical education. Based upon the theories about artistic and imaginative perception as a leading aspect of music performance, essential professional strength of a music teacher, the thesis outlines the essence of the concept “artistic and imaginative perception appropriate for intending music teachers” and its structural components (emotionalperceptual, cognitive-operational and interpretative-evaluative). The thesis defines principles, pedagogical provisions for effective training of artistic and imaginative perception appropriate for intending music teachers in the process of instrumental performance as well as a criteria system of this phenomenon formation for students of music and pedagogical department. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-образне сприйняття uk
dc.subject майбутній вчитель музики uk
dc.subject музично-слухові уявлення uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject інструментально-виконавська підготовка uk
dc.subject artistic and imaginative perception uk
dc.subject intending music teachers uk
dc.subject musical tone sensation uk
dc.subject interpretations uk
dc.subject instrumental performance training uk
dc.title Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки uk
dc.title.alternative Formation of an Artistic and Imaginative Perception Appropriate for Future Music Teachers in the Process of Instrumental Performance Training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3 – 051:78.071.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу