ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Городинська, Д. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-11-18T23:42:16Z | |
dc.date.available | 2013-11-18T23:42:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Городинська, Д. М. Роль інтеграції науки і професійного навчання фахівців документно-інформаційних комунікацій в умовах ринкової економіки / Д. М. Городинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 94-98. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4034 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто та проаналізовано передумови інтеграції науки і професійного навчання фахівців документно-інформаційних комунікацій. Визначено низку проблемних аспектів щодо інтеграції і професійного навчання фахівців документно-інформаційних комунікацій в умовах ринкової економіки. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article reviews and analyzes the prerequisites for the integration of science and professional training of document and information communications. A number of problematic aspects of integration and professional training of document and information communication in a market economy. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інтеграція | ru_RU |
dc.subject | наука | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | професійна підготовка | ru_RU |
dc.subject | фахівці документно- інформаційних комунікацій | ru_RU |
dc.subject | integration | ru_RU |
dc.subject | science | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | training | ru_RU |
dc.subject | experts of document and information communications | ru_RU |
dc.title | Роль інтеграції науки і професійного навчання фахівців документно-інформаційних комунікацій в умовах ринкової економіки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |