У дисертації вперше запропоновано колекцію електронних дидактичних засобів для реалізації астрономічного компоненту освітньої галузі «Природознавство», а також методичні підходи до їх використання з метою формування наукової та методологічної складових системи астрономічних знань та підвищення рівня предметної компетентності з астрономії випускників загальноосвітніх навчальних закладів. Вперше запропоновано теоретичні і методичні засади використання електронних освітніх ресурсів та цифрової техніки під час проведення навчальних астрономічних спостережень. Теоретично та методично обґрунтовано можливості інтегрованого використання авторських та традиційних дидактичних засобів з метою підвищення якості знань учнів з астрономії та рівня їх предметної компетентності.
For the first time offered a collection of electronic teaching tools for the implementation of the astronomical component of the educational sector "Natural" and methodical approaches to their use in order to develop scientific and methodological components of astronomical knowledge and level of subject expertise in astronomy graduates of secondary schools. The first time the theoretical and methodological foundations for the use of electronic educational resources and digital technology in the training of astronomical observations. Theoretically and methodologically grounded capabilities integrated use of copyright and traditional teaching tools to improve the quality of students' knowledge of astronomy and the subject of their competence.