Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування предметної компетентності учнів основної школи у процесі розв'язування фізичних задач графічним методом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-05-09T09:26:13Z
dc.date.available 2023-05-09T09:26:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Коваленко, Катерина Володимирівна. Формування предметної компетентності учнів основної школи у процесі розв'язування фізичних задач графічним методом : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Коваленко Катерина Володимирівна ; наук. кер. В. Д. Сиротюк ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 208 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40308
dc.description.abstract У дисертації вперше запропоновано методичні підходи до використання графічного методу як чинника формування предметної компетентності з фізики учнів основної школи у процесі розв’язування фізичних задач. На основі аналізу навчальної програми з фізики визначено елементи графічного методу, оволодіння якими забезпечує підвищення рівнів навчальних досягнень учнів з фізики і чинить вагомий вплив на формування їх предметної компетентності. Вперше запропоновано методичні підходи до реалізації визначених елементів в контексті забезпечення державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. uk
dc.description.abstract First attempt to methodical approach to use the graphical method of physical problem solution, serving as a significant factor of subject competence of secondary school pupils, is presented in dissertation. Elements of graphical solution method are defined based on the analysis of the secondary school physics curriculum. The comprehensive knowledge of these graphical elements provides increased level of pupil achievements in physics and has a significant influence on the formation of subject competence. Also, the methodological approaches to the implementation of certain elements in the context of state requirements to the quality of secondary school education are proposed in the paper, first time. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject предметна компетентність з фізики uk
dc.subject державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів uk
dc.subject фізична задача uk
dc.subject графічний метод розв’язування фізичних задач uk
dc.subject елементи графічного методу uk
dc.subject subject competence in teaching physics uk
dc.subject state requirements to the quality of secondary school education uk
dc.subject physical problem uk
dc.subject graphical method of physical problems solution uk
dc.subject elements of graphical method uk
dc.title Формування предметної компетентності учнів основної школи у процесі розв'язування фізичних задач графічним методом uk
dc.title.alternative Formation of subject competence of pupils of secondary school in the process of physical problems solution by graphical methods uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.046.14+371.3+53+372.853


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу