Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми в системі освіти Австралії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-05-09T09:15:14Z
dc.date.available 2023-05-09T09:15:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кириченко, Світлана Володимирівна. Організаційно-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми в системі освіти Австралії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Кириченко Світлана Володимирівна ; наук. керівник Савельєв Володимир Леонідович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 288 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40303
dc.description.abstract Дисертація присвячена цілісному аналізу системи освіти обдарованих дітей в Австралійському Союзі. На основі вивчення історичної, філософської, психологічної та педагогічної літератури уточнено сутність поняття «обдарованість», її види та критерії визначення. При аналізі науковопедагогічних джерел і офіційних документів визначено суспільно-історичні та організаційно-педагогічні умови становлення і розвитку освіти обдарованих дітей Австралії на початку XXI століття, розглянута ретроспектива розвитку австралійської освітньої системи, розкриті особливості змісту та організації навчально-виховного процесу, описані основні напрямки і програми роботи з обдарованими дітьми на різних рівнях освіти в окремих штатах і територіях Австралійського Союзу. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to holistic analysis of the gifted education system in the Commonwealth of Australia. The education system of Australia is of particular interest because of its efficiency and high standard educational provisions. Advanced educational practices and professional educationalists enable children to develop their talents to their full potential. But the existing hindrances hampering progress in raising gifted children in Australia are not idiosyncratical. In pursuing educational support to children with various kinds of giftedness the Ukrainian pedagogics faces similar challenges. Successful solution to the challenges backed by the Australian experience is a vital necessity in the Ukrainian current educational policy, which defines the subject of the thesis. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject обдарованість uk
dc.subject талант uk
dc.subject обдаровані діти uk
dc.subject методи навчання uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject освіта обдарованих і талановитих uk
dc.subject система освіти Австралійського Союзу uk
dc.subject програми для обдарованих uk
dc.subject селективні школи uk
dc.subject педагогічна підготовка uk
dc.subject додаткова освіта uk
dc.subject giftedness uk
dc.subject talent uk
dc.subject gifted children uk
dc.subject methods of education uk
dc.subject educational process uk
dc.subject gifted education uk
dc.subject the Commonwealth of Australia educational system uk
dc.subject programs for gifted uk
dc.subject selective schools uk
dc.subject pedagogical training uk
dc.subject additional education uk
dc.title Організаційно-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми в системі освіти Австралії uk
dc.title.alternative Organizational and pedagogical principles of working with gifted children in the Australian education system uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.022-056.45(94)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу