Аналізуючи результати моніторингу спеціалізованих Інтернет-джерел (науково-методичної, спеціальної та довідкової літератури), членами науково-дослідної групи встановлено, що актуальним питанням розроблення та апробації педагогічних умов формування готовності представників інституцій сектору безпеки і оборони України до застосування новітніх зразків високоточної зброї у різних умовах службово-бойової діяльності (із акцентованим використанням засобів фізичної та спеціальної фізичної підготовки) – присвячено недостаню кількість наукових праць, це у свою чергу підкреслює актуальність і практичну складову обраного напряму наукової розвідки. Головною метою дослідження є апробація педагогічних умов формування готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до застосування ПТРК «Javelin FGM-148» в екстремальних умовах службово-бойової діяльності із акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки. Методи дослідження: аксіоматичні, ідеалізації, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації математично-статистичні (критерій χ2). В результаті емпіричного дослідження членами науково-дослідної групи апробовано педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до застосування ПТРК «Javelin FGM-148» в екстремальних умовах службово-бойової діяльності (із акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки). Аналізуючи отримані наприкінці педагогічного експерименту результати доцільно констатувати, що розроблені та апробовані нами зазначені вище «педагогічні умови» забезпечили: уміле та ефективне застосування ПТРК «Javelin FGM-148» представниками Ег у змодельованих екстремальних умовах службово-бойової діяльності; підвищення показників психофізичної готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до дій у змодельованих екстремальних умовах виконання завдань за призначенням; формування теоретичних знань у напрямі знання курсантами Ег призначення та будови ПТРК «Javelin FGM-148»; формування теоретичних знань та практичних навичок (компетентностей) у виборі, підготовці та занятті вогневих позицій (рубежу розгортання) для ведення бойової стрільби із використанням ПТРК «Javelin FGM-148» представниками Ег; формування практичних навичок у курсантів Ег побудови схем (карточок) ведення вогню із використанням ПТРК «Javelin FGM-148» у складі бойових розрахунків; формування практичних навичок у представників Ег використання ПТРК «Javelin FGM-148» у різних видах загальновійськового бою тощо. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення педагогічних умов формування психофізичної готовності майбутніх офіцерів до застосування сучасних зразків вогнепальної зброї в екстремальних умовах службово-бойової діяльності.
Analyzing the results of monitoring specialized Internet sources (scientific and methodical, special and reference literature), the members of the research group established, that the urgent issue of developing and approving pedagogical conditions for the formation of the readiness of representatives of the security and defense sector institutions of Ukraine to use the latest models of high-precision weapons in various conditions of service and combat activity (with an emphasis on the use of physical and special physical training) – dedicated to the insufficient number of scientific works, this in turn emphasizes the relevance and practical component of the chosen direction of scientific research.
The main goal of the study is the approbation of pedagogical conditions for the formation of the readiness of future law enforcement officers to use ATMS "Javelin FGM-148" in extreme conditions of service and combat activity with an emphasis on the use of means of special physical training. Research methods: axiomatic, idealization, historical and logical, descent from concrete, mathematical and statistical formalization (criterion χ2).
As a result of an empirical study, the members of the scientific research group tested the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future law enforcement officers to use the ATMS "Javelin FGM-148" in extreme conditions of service and combat activity (with an accented use of means of special physical training). Analyzing the results obtained at the end of the pedagogical experiment, it is expedient to state that the above-mentioned "pedagogical conditions" developed and tested by us ensured: skillful and effective use of ATMS "Javelin FGM-148" by representatives of the Army in simulated extreme conditions of service and combat activity; increasing indicators of psychophysical readiness for actions in simulated extreme conditions of performing tasks as intended; formation of theoretical knowledge in the direction of knowledge by cadets of the purpose and structure of ATMS "Javelin FGM-148"; formation of theoretical knowledge and practical skills (competencies) in the selection, preparation and occupation of firing positions (deployment line) for combat firing using ATMS "Javelin FGM-148" by representatives of Eg; formation of practical skills of Eg cadets in building fire control schemes (cards) using ATMS "Javelin FGM-148" as part of combat calculations; formation of practical skills of representatives of the Army in the use of ATMS "Javelin FGM-148" in various types of combined military combat, etc. Prospects for further research in the chosen direction of scientific intelligence involve the development of pedagogical conditions for the formation of psychophysical readiness of future officers for the use of modern firearms in extreme conditions of service and combat activity.