Успіх у військовій службі, як і в інших видах військово-професійної діяльності, залежить від особливостей процесу навчання та виховання, які необхідно будувати не тільки на підставі загальних психолого-педагогічних закономірностей, а також з урахуванням обґрунтованих методів впливу, що відповідають індивідуальним особливостям курсантів. Ефективність роботи офіцера визначається рівнем його професійної підготовленості у закладі військової освіти, зокрема, наскільки успішно він освоїв програму навчання з дисциплін бойової (професійної) підготовки. Основною метою фізичної підготовки у Збройних Силах України є забезпечення готовності військовослужбовців до бойової діяльності, виконання службових завдань за призначенням, сприянні вирішення інших завдань їх навчання та виховання. В процесі фізичної підготовки формується, в першу чергу, сила, швидкість, витривалість та спритність, на їх основі військово-прикладні навички, а в подальшому теоретичні знання та організаторсько-методичні вміння. Розвиваються в ході занять з фізичної підготовки і морально-психологічні якості, сприяє формуванню у воїнів професійного світогляду, тобто професійної самосвідомості особистості, що передбачає глибоке рефлексивне пізнання себе у діяльності. Розвинена професійна самосвідомість допомагає краще зрозуміти та оцінити себе, особливості своєї службової діяльності, визначити орієнтири професійного та особистісного зростання.
Success in military service, as in other professional activities, is dependent on the characteristics of the processes of training and education that is necessary to build not only on the basis of General psychological-pedagogical regularities, but also for well-founded methods of influence, corresponding to individual characteristics of trainees. The efficiency of an officer is determined by the level of professional training in military educational institution, including how successfully he mastered the curriculum in the disciplines of combat training. The main objective of physical training in the armed forces of regardie is to maintain a level of physical preparedness of personnel to perform the service and combat and other tasks in accordance with their purpose. In the physical training process is formed in the first place, strength, speed, endurance and agility, on the basis of their military-applied skills, and in the subsequent theoretical and organizational-methodical skills. Developed in the course of physical and morally-psychological qualities, promotes the formation of warriors for a professional Outlook, ie professional consciousness of the person, implying a deep reflective knowledge of oneself in the activity. Development of professional identity helps to better understand and evaluate themselves, their performance, determine benchmarks for professional and personal growth.