Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі вивчення фізики в коледжах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Килимник, Сергій Миколайович
dc.date.accessioned 2023-05-09T08:35:00Z
dc.date.available 2023-05-09T08:35:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Килимник, Сергій Миколайович. Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі вивчення фізики в коледжах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Килимник Сергій Миколайович ; наук. керівник Кух Аркадій Миколайович ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2017. - 225 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40289
dc.description.abstract У дисертації уперше розроблено організаційну структуру професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі навчання фізики в коледжі шляхом визначення принципів відбору та уузгодження професійного матеріалу з предметним змістом фізики (мотиваційно-цільовий, теоретичний, процесуальний та емоційно-ціннісний компоненти), що дозволило наповнити конкретним змістом навчально-пізнавальну діяльність студента на занятті та в позааудиторний час і надати студентам можливість поетапно вибудовувати індивідуальні освітні траєкторії розвитку, просуваючись від низького (репродуктивного) рівня, до середнього (адаптивного) і далі до вищого (продуктивного) рівня; теоретично обґрунтовано та розроблено методику формування змісту професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики на основі формування якостей знань, які відповідають визначеним взірцям. uk
dc.description.abstract In the work first developed the organizational structure of professional-oriented activities of students in learning physics in college by defining principles of selection and coordination of professional material from the substantive content of physics (motivational target, theoretical, procedural and emotional value components), allowing training and give concrete substance cognitive activity of students in the classroom and in extracurricular time and give students the opportunity to gradually build individual educational trajectories of development, promote is from low (reproductive) level to medium (adaptive) and then to the top (productive) level; theoretically grounded and the technique of shaping the content of vocational-oriented activities of students in physics from forming qualities of knowledge that meet certain models. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійно-орієнтована діяльність uk
dc.subject методика uk
dc.subject технологія uk
dc.subject модель організації діяльності студентів uk
dc.subject фізика uk
dc.subject the professionally-oriented activity uk
dc.subject methodology uk
dc.subject technology uk
dc.subject model of organization of activity of students uk
dc.subject physic uk
dc.title Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі вивчення фізики в коледжах uk
dc.title.alternative Organization of professionally-oriented activities of students while studying physics in college uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 377.5:37.07:09:372.53


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics