У дисертації уперше розроблено організаційну структуру професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі навчання фізики в коледжі шляхом визначення принципів відбору та уузгодження професійного матеріалу з предметним змістом фізики (мотиваційно-цільовий, теоретичний, процесуальний та емоційно-ціннісний компоненти), що дозволило наповнити конкретним змістом навчально-пізнавальну діяльність студента на занятті та в позааудиторний час і надати студентам можливість поетапно вибудовувати індивідуальні освітні траєкторії розвитку, просуваючись від низького (репродуктивного) рівня, до середнього (адаптивного) і далі до вищого (продуктивного) рівня; теоретично обґрунтовано та розроблено методику формування змісту професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики на основі формування якостей знань, які відповідають визначеним взірцям.
In the work first developed the organizational structure of professional-oriented activities of students in learning physics in college by defining principles of selection and coordination of professional material from the substantive content of physics (motivational target, theoretical, procedural and emotional value components), allowing training and give concrete substance cognitive activity of students in the classroom and in extracurricular time and give students the opportunity to gradually build individual educational trajectories of development, promote is from low (reproductive) level to medium (adaptive) and then to the top (productive) level; theoretically grounded and the technique of shaping the content of vocational-oriented activities of students in physics from forming qualities of knowledge that meet certain models.