Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дікун, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-05-04T12:00:56Z
dc.date.available 2023-05-04T12:00:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дікун, Ірина Анатоліївна. Формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Дікун Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Завадська Тетяна Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 310 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40131
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики в процесі педагогічної практики. Представлено науковий аналіз поняття «досвід» у різних галузях знань. У системі філософського знання сутність досліджуваного феномена розглянуто в контексті гносеології, епістемологічної традиції, прагматичного підходу, феноменологічної парадигми, а також на основі герменевтичного та діяльнісного підходів. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що: вперше визначено сутність поняття «досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики», його зміст та структуру; обґрунтовано педагогічні умови та розроблено методику формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики; визначено критерії та показники сформованості означеної якості; розкрито потенціал практичної підготовки студентів у формуванні їх досвіду творчої діяльності; конкретизовано зміст та особливості організації видів педагогічної практики в аспекті творчої діяльності майбутніх учителів музики; подальшого розвитку набули теоретико-методичні підходи до удосконалення змісту практичної підготовки майбутніх учителів музики. uk
dc.description.abstract In the dissertation, the problem of developing creative activity experience of future Music teachers in the process of pedagogical practice is researched. The scientific analysis of the concept of «experience» in various fields of knowledge is presented. In the system of philosophical knowledge, the essence of the investigated phenomenon is considered in the context of epistemology, epistemological tradition, pragmatic approach, phenomenological paradigm, as well as on the basis of hermeneutic and activity approaches. The essence of the concept «person’s creative activity experience» is considered and clarified. On the basis of theoretical analysis of the concepts of «artistic activity», «musical activity», the essence of the concept «musical pedagogical activity» is defined as a specific constitutive category in creative activity experience of future Music teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject досвід uk
dc.subject досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики uk
dc.subject педагогічна практика uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject методика uk
dc.subject experience uk
dc.subject creative activity experience of future Music teachers uk
dc.subject pedagogical practice uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject methodology uk
dc.title Формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики uk
dc.title.alternative Developing Creative Activity Experience of Future Music Teachers in the Process of Pedagogical Practice uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу