У дисертації досліджено проблему формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики в процесі педагогічної практики. Представлено науковий аналіз поняття «досвід» у різних галузях знань. У системі філософського знання сутність досліджуваного феномена розглянуто в контексті гносеології, епістемологічної традиції, прагматичного підходу, феноменологічної парадигми, а також на основі герменевтичного та діяльнісного підходів. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що: вперше визначено сутність поняття «досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики», його зміст та структуру; обґрунтовано педагогічні умови та розроблено методику формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики; визначено критерії та показники сформованості означеної якості; розкрито потенціал практичної підготовки студентів у формуванні їх досвіду творчої діяльності; конкретизовано зміст та особливості організації видів педагогічної практики в аспекті творчої діяльності майбутніх учителів музики; подальшого розвитку набули теоретико-методичні підходи до удосконалення змісту практичної підготовки майбутніх учителів музики.
In the dissertation, the problem of developing creative activity experience of future Music teachers in the process of pedagogical practice is researched. The scientific analysis of the concept of «experience» in various fields of knowledge is presented. In the system of philosophical knowledge, the essence of the investigated phenomenon is considered in the context of epistemology, epistemological tradition, pragmatic approach, phenomenological paradigm, as well as on the basis of hermeneutic and activity approaches. The essence of the concept «person’s creative activity experience» is considered and clarified. On the basis of theoretical analysis of the concepts of «artistic activity», «musical activity», the essence of the concept «musical pedagogical activity» is defined as a specific constitutive category in creative activity experience of future Music
teachers.