Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусаченко, Оксана Петрівна
dc.date.accessioned 2023-05-03T13:04:20Z
dc.date.available 2023-05-03T13:04:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гусаченко, Оксана Петрівна. Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Гусаченко Оксана Петрівна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 237 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40102
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Проведений науковий аналіз філософської, соціологічної, акмеологічної, психолого-педагогічної, мистецтвознавчої літератури дозволив виявити генезис та становлення ключових дефініцій «потенціал», «творчий потенціал», «творчий потенціал особистості». Виявлено специфіку існування потенціалу: дуалістичність (охоплює сукупність можливостей та комплекс здатностей), зумовленість досвідом, ймовірність реалізації, актуалізацію через дію.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що уперше розроблена поетапна методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності; розроблена компонентна структура, критерії, показники та рівні сформованості музично-творчого потенціалу підлітків; визначено комплекс принципів та педагогічних умов ефективності процесу формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Уточнено сутність та зміст поняття «музично-творчий потенціал підлітків». Удосконалено методичне забезпечення педагогів-музикантів та вчителів музичного мистецтва для проведення позакласної співацької діяльності. Подальшого розвитку набула методика навчання співу у загальноосвітній школі. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of forming of musical creative potential of teenagers of extracurricular activity of singer is researched. The conducted scientific analysis of philosophical, sociological, acmeologic and music-pedagogical literatures allowed to educe genesis and advancement of general definitions as «potential», «creative potential», «creative potential of personality». The specific of existence of potential is educed: duality (it embraces totality of possibilities and complex of capabilities), conditionality by experience, probability of realization, actualization through the act. The scientific novelty of research consists in that: for the first time the method of forming of musical creative potential of teenagers in the process of extracurricular activity of singer has been developed; the component structure, criteria, indexes and levels of formed of the investigated phenomenon by teenagers had been worked out; the complex of specific principles and pedagogical conditions by effective results of methodology of forming of musical creative potential of teenagers in the process of extracurricular activity of singer are defined; essence and content of the definition of the concept «musical creative potential of teenagers» were specified. The methodical providing of educators and teachers of musical art is improved for realization of extracurricular activity of singer. Methodology of studies of singing at secondary school has been further developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject музично-творчий потенціал підлітків uk
dc.subject співацька діяльність uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject методика uk
dc.subject creative potential uk
dc.subject musical creative potential of teenagers uk
dc.subject extracurricular activity of singer uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject methodology uk
dc.title Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності uk
dc.title.alternative Methods of forming of musical creative potential of teenagers of extracurricular activity of singer uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 374.015.31:784.66-053.6 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу