У роботі досліджується впровадження творчих письмових завдань як інструменту для розвитку та вдосконалення навичок академічного письма студентів. Письмо є продуктивною навичкою та включає в себе ієрархію піднавичок. Студенти повинні вміти складати граматично точні речення, логічно поєднувати ці речення та розставляти розділові знаки, вибирати відповідний стиль і дотримуватися його, аналізувати матеріал та розподіляти його за реченнями чи абзацами, передбачати ймовірні запитання читача, щоб мати можливість відповідно структурувати повідомлення. Для проведення емпіричного дослідження, тобто аналізу ставлення та потреб студентів-філологів, ми зібрали дані, які дали змогу створити пропозицію щодо розвитку навичок письма студентів. В опитуванні взяли участь 104 студенти III курсу факультету романо-германської філології Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Результати, отримані внаслідок цього дослідження, та їх інтерпретація дали нам можливість запропонувати систему письмових завдань, що мають на меті розвиток та вдосконалення письмових навичок і вмінь студентів.
У статті ми прагнемо показати позитивний вплив реалізації творчої письмової діяльності у процесі навчання у вищих навчальних закладах на розвиток академічного письма студентів. Процес написання складається з п’яти етапів: мозкового штурму, попереднього написання, остаточного перегляду, редагування та презентації. Мета роботи полягає в тому, щоб показати взаємозв’язок творчого й академічного письма у процесі розвитку навичок письма студентів під час навчання в університеті. Мета дослідження – на прикладі рецензії продемонструвати вплив запропонованих творчих письмових робіт на розвиток навичок академічного письма студентів. Перспективи подальших досліджень полягають у викладанні письма онлайн – передбачається “нова норма” (локдаун та дистанційне навчання).
This paper explores the use of creative writing activities as a tool to enhance academic writing skills of students. Writing is a productive skill, and involves a hierarchy of sub-skills. Learners need to be able to produce grammatically accurate sentences; connect and punctuate these sentences; select and maintain an appropriate style; signal the direction that the message is taking; anticipate the reader’s likely questions so as to be able to structure the message accordingly. In order to conduct the empirical research, i. e. to analyze the attitudes and needs of the philology students we produced data which enabled us to create a proposal for developing students’ writing skills. 104 third year students of the Faculty of Romance-Germanic Philology of the Odessa I. I. Mechnikov National University took part. The results obtained from the research and their interpretation offered a sound foundation for devising a proposal of writing skills development activities. In the present article we would like to show the positive effect of the implementation of creative writing activities in the process of studying at institutions of higher education on the development of students’ academic writing. The writing process consists of five stages: brainstorming, drafting, reising, proofreading and presentation. Our intention in this paper was to show the relationship between creative and academic writing when developing students’ writing skills in the process of their education at university. The aim of the research is to demonstrate the impact of the proposed creative writing activities exploiting the example of a film review on the development of students’ skills of academic writing. The prospects for further research lie in the domain of teaching writing online bearing in mind the “new normal” (lockdown and distance learning).