У статті проаналізовано поняття “якість життя” у студентів різнопрофільних ЗВО м. Харкова у сучасних умовах здобуття вищої освіти. Визначено рівні задоволеності якістю життя студентів під час занять різними фітнес-програмами в різнопрофільних ЗВО м. Харкова. Зазначено, що якість життя включає у себе як фізичне здоров’я,
так і сім’ю, освіту, безпеку, свободу, релігійні переконання. Встановлено фітнес-програми як найбільш впливовий метод покращення рівня задоволеності якістю життя студентів. Науково підтверджено, що благополуччя є важливим показником динаміки здоров’я, оскільки воно виявляється найтоншим індикатором перехідних станів від здоров’я до хвороби. Зазначено, що задоволеність життям є оцінкою всіх умов життя студентів. Наголошено, що зміцнення здоров’я студентів та відповідно формування в них власної культури здоров’я студентів є основою задоволеності якістю життя сучасної молоді. Проведено оцінку рівня задоволеності якістю життя студентів різнопрофільних ЗВО м. Харкова під час занять за різними фітнес-програмами.
Доведено, що заняття за різними фітнес-програмами покращили ставлення до навчання як дівчат-студенток, так і хлопців-студентів, що відповідно позитивно відобразилось на якості освітнього процесу. Було виявлено підвищення загальної самооцінки студентів, покращення розвитку навичок самоконтролю за станом здоров’я за одночасного зменшення напруженості і ступеня проявів негативних емоцій; сформовано позитивні емоції та задоволеність від фітнес-занять, що позитивно вплинуло на якість життя студентів загалом. Виявлено позитивні зміни після занять за різними фітнес-програмами на рівень задоволеності якістю життя
студентів за такими показниками, як: “навчання”, “особисті досягнення”, “здоров’я”, “спілкування з друзями (близькими)”, “підтримка”, “оптимістичність”, “напруженість”, “самоконтроль”, “негативні емоції”, “індекс якості життя”.
The article analyzes the concept of quality of students’ life in various higher educational establishments of Kharkiv. The levels of satisfaction with the quality of students’ life during classes in various fitness program of various types of educational institutions of Kharkiv were determined. It is noted that quality of life includes physical health, family, education, security, freedom, religious beliefs, and the environment. Fitness programs were established as the most influential method of improving the level of satisfaction with the quality of students’ life. It was proven that well-being is an important indicator of the dynamics of health, as it is the subtlest indicator of the transition from health to disease.
It is noted that life satisfaction is an assessment of all living conditions of students. It is emphasized that strengthening the health of students and, accordingly, forming their own culture of student health is the basis of satisfaction with the quality of life of the way of life of modern youth. An assessment of the level of satisfaction with the quality of students’ life of various types of educational institutions during classes in various fitness programs.
It is noted that life satisfaction is an assessment of all living conditions. It has been proven that classes in various fitness programs have improved the attitude to learning of students, both girls and boys, which, respectively, had a positive impact onthe quality of the educational process. It was found to increase the overall self-esteem of students, improve the development of skills of self-control over the state of health while reducing tension and the degree of manifestations of negative emotions; formed positive emotions and satisfaction with fitness classes, which had a positive impact on the quality of students’ life in general. Positive changes after classes in various fitness programs to the level of satisfaction with the quality of students’ life on the following indicators: “learning”, “personal achievement”, “health”, “communication with friends (relatives)”, “support”, “optimism”, “tension”, “self-control”, “negative emotions” , “quality of life index”.