У статті розглядається процес реалізації завдань щодо професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, який потребує плекання особистості, здатної до плідної професійної праці у сучасних умовах, готової до професійної діяльності, яка володіє не лише системою спеціальних знань, професійних дій і соціальних відносин, але й сформованістю і зрілістю професійно значущих якостей, відповідною кваліфікацією. Все це вимагає нових підходів до розробки змісту, форм і методів професійної підготовки учителів фізичної культури нової формації, впровадження
в освітній процес закладів вищої освіти сучасних освітніх, здоров’язбережувальних та інформаційних технологій. На сучасному етапі соціально-економічного, суспільно-політичного, духовного розвитку України, відродження української нації, формування культури здоров’я та здорового способу життя української нації є одним із стратегічних напрямів розвитку здорового українського суспільства. Розбудова незалежної України, євроінтеграційні процеси у вищій педагогічній освіті спонукали до нового бачення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури,
спрямування її на потреби людини й держави. У зв’язку з цим вища педагогічна освіта має створювати максимально сприятливі умови для формування компетентного, конкурентоспроможного, висококваліфікованого, мобільного учителя фізичної культури – вчителя-професіонала. Глибокі соціально-економічні трансформації суспільства, розвиток економіки на ринкових засадах, зростання сектору освітніх послуг вимагає якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації учителів фізичної культури.
The article considers the process of realization of tasks on professional training of future physical education teachers, which requires nurturing a person capable of fruitful professional work in modern conditions, ready for professional activity, who has
not only a system of special knowledge, professional actions and social relations, but also and maturity of professionally significant qualities, appropriate qualifications. All this requires new approaches to the development of content, forms and methods
of professional training of teachers of physical education of the new formation, the introduction of modern educational institutions in the educational process of modern educational, health and information technologies. At the present stage of socio-economic, socio-political, spiritual development of Ukraine, the revival of the Ukrainian nation, the formation of a culture of health and healthy lifestyle of the Ukrainian nation is one of the strategic directions of healthy Ukrainian society. The development of independent Ukraine, European integration processes in higher pedagogical education have prompted a new vision of professional training of future teachers of physical culture, its focus on the needs of man and the state. In this regard, higher pedagogical education should create the most favorable conditions for the formation of a competent, competitive, highly qualified,
mobile physical education teacher – a professional teacher. Deep socio-economic transformations of society, development of the economy on a market basis, the growth of the educational services sector requires qualitative changes in the conceptual
framework of training, retraining and advanced training of physical education teachers.