Аналізується аудиторне навчання як підготовка до участі у грі (ярмарку), коли учасникам пропонується готуватися до гри: вибирати призначені ярмарки, планувати участь у них, проводити й оцінювати їх. Окремим різновидом ділової гри є метод моделювання ситуації, який дає можливість майбутнім фахівцям самостійно спробувати вирішити проблеми, а не тільки спостерігати за тим, як їх вирішують інші. Цей метод виявляє прогалини у знаннях і вміннях студентів, що можуть бути заповнені під час подальшого навчання та на практиці. Ефективність навчання
студентів аналізу професійних ситуацій значною мірою залежить від підготовки викладача до використання цього методу. Оцінка виконання викладачами-стажерами аналізу ситуацій може здійснюватися за такими критеріями, як повнота (відбір корисної для виконання аналізу інформації), безпомилковість (наукова обґрунтованість характеристик та оцінок), системність (логічна послідовність виконання аналізу). Моделювання дає змогу створити у стінах аграрних закладів вищої освіти ситуації, які є близькими до тих, що мають місце в реальній професійній діяльності, і завдяки цьому підготувати до неї студентів, відпрацювати різні професійні вміння, сформувати не лише пізнавальні, а й професійні мотиви та інтереси, дати цілісне уявлення про майбутню діяльність та окремі її фрагменти. Тренінг психологічної і виробничої орієнтації передбачає застосування прийомів психодрами (спроба викладачів-стажерів зіграти ту саму роль викладача агарних дисциплін, однак по-іншому – за своєю методикою), аналізу (викладач аналізує
проблеми з групою тренінгу, відмічаються пункти, у яких учасник відійшов від наміченого плану, аналізуються причини імпровізації та визначається її продуктивність), самонавчання викладачів (навчальні завдання втілені в самостійно
проведених стажистом-викладачем заняттях, коли стажист-викладач виконує ці завдання під керівництвом наставника, який у такий спосіб підтверджує поступове влиття стажиста у професійну діяльність викладача). Викладачі із часткових дисциплін (часткових модулів) оцінюють результати та дають часткову оцінку; ці часткові оцінки розраховуються у відсотках до загальної оцінки згідно з їх участю в усьому модулі.
Classroom training as preparation for participation in the game (fair), when participants are invited to prepare for the game: choose assigned fairs, plan participation in them, conduct and evaluate them. A separate type of business game is the method of modeling the situation: modeling allows future professionals to try to solve problems on their own, and not just watch how others solve them; the method identifies gaps in students’ knowledge and skills that can be filled in further study and practice. The effectiveness of teaching students to analyze professional situations largely depends on the preparation of the teacher to use this method. Assessment of the performance of situation analysis by trainee teachers can be carried out according to the following criteria: completeness of the analysis (selection of information useful for the analysis); infallibility of analysis (scientific
validity of characteristics and estimates); systematic analysis (logical sequence of its implementation). Modeling allows in the walls of agricultural institutions of higher education to create situations close to those that take place in real professional activities, and thus prepare students for it, to develop various professional skills, to form not only cognitive but also professional motives and interests, to give a holistic ideas about future activities and its individual fragments. Training of psychological and industrial orientation involves techniques of psychodrama – an attempt by trainee teachers to play the same role as a teacher of agar disciplines, but in a different way – according to their own methodology; analysis – the teacher analyzes the problems with the training group, notes the points in which the participant departed from the planned plan, analyzes the reasons for
improvisation and its performance; Teachers’ self-study – learning tasks are embodied in self-taught classes when the trainee teacher performs these tasks under the guidance of a guardian, who thus confirms the gradual integration of the trainee into the professional activities of the teacher. Teachers of partial disciplines (partial modules) evaluate the results and give a partial assessment, these partial assessments are calculated as a percentage of the total assessment according to their participation in the whole module.