Стаття є дослідженням специфіки застосування інноваційних технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді. Одним з основних завдань держави в галузі освіти є турбота про здоров’я нації, виховання фізично здорового молодого покоління. Проте найактуальнішою проблемою у фізичному вихованні є низький рівень фізичного здоров’я та фізичної підготовленості студентів. Наявність низького рівня здоров’я та нестача системних знань із фізичної культури пов’язана з недостатнім професіоналізмом викладачів фізичної культури, яким необхідно володіти сучасними інноваційними технологіями навчання та активно застосовувати їх на практиці. Метою дослідження був аналіз особливостей застосування інноваційних технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді.
Зазначено, що інноваційна діяльність – це складний процес, який передбачає створення гнучкої обґрунтованої системи наукового забезпечення нововведень, враховує логіку та специфіку не лише нововведень, а й особливостей сприйняття,
оцінки, взаємоадаптації елементів системи. Наголошено на тому, що інноваційні педагогічні технології підпорядковані конкретній меті, дають позитивний результат в умовах спільної роботи викладачів і студентів, спрямовані на впровадження нововведень у зміст, методи, форми та засоби навчально-виховної роботи. Наведено особливості, які характерні для інноваційних технологій та відрізняють їх від традиційного навчання. Окреслено одну з найважливіших проблем упровадження інноваційних технологій, що проявляється в неготовності сприйняття викладачами
та студентами як нових організаційних форм проведення занять, так і нових нетрадиційних видів фізичних вправ. Зазначено, що використання в навчальному процесі таких нетрадиційних видів спорту, як йога, скандинавська ходьба,
роуп-скіпінг, памп-аеробіка, слайд-аеробіка, фітбол-аеробіка, шейпінг, степ-аеробіка, стретчинг, капуейро, значно збільшить рівень рухової активності, що сприятиме веденню здорового способу життя.
The article is a study of the specifics of the use of innovative technologies in the process of physical education of student youth. One of the main tasks of the state in the field of education is to take care of the health of the nation, to raise a physically healthy young generation. However, the most pressing problem in physical education is the low level of physical health and physical fitness of students Therefore, there is an urgent need to improve the professionalism of physical education teachers and their mastery of modern innovative learning technologies and their active application in practice. The purpose of the study was to analyze the features of the application of innovative technologies in the process of physical education of student youth. It is noted that innovation is a complex process that involves the creation of a flexible reasonable system of scientific support
of innovations, takes into account the logic and specifics not only of innovation, but also the peculiarities of perception, evaluation, and mutual adaptation of system elements. It is emphasized that innovative pedagogical technologies are subordinated to a specific goal, give a positive result in the joint work of teachers and students, aimed at introducing innovations in the content, methods, forms and means of educational work. Features that are characteristic of innovative technologies and distinguish them from traditional learning are presented. One of the most important problems of introduction of innovative technologies, which is shown in the unpreparedness of perception by teachers and students of both new organizational forms of carrying out employment, and new non-traditional kinds of physical exercises is outlined. It is noted that the use of non-traditional sports in the educational process will significantly increase the level of physical activity, which will promote a healthy lifestyle.