ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Voronina, H. R. | |
dc.contributor.author | Meleshko, I. V. | |
dc.contributor.author | Kriukova, Ye. S. | |
dc.contributor.author | Yamshynska, N. V. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T13:15:29Z | |
dc.date.available | 2023-04-28T13:15:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Effective strategies of learning ESP vocabulary for technical students / H. R. Voronina, I. V. Meleshko, Ye. S. Kriukova, N. V. Yamshynska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 85. – С. 60-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40039 | |
dc.description.abstract | In the process of rapid development of information technology, traditional education system needs significant renewal in accordance with the current 21st century standards. Higher education institutions are at the stage of reorganization of the learning process, focusing on the student’s personality, abilities, and needs. That is why in recent decades the new methods and forms of learning have become widely used. A specialist in any industry, who is easily oriented in professional terminology, is in great demand being ready for productive communication and confident in professional activities. Learning professional terminology helps to improve the quality of educational process in teaching English for Specific Purposes and, accordingly, the development of language skills in technical specialties. Being a footstone of any professional language, term is a core of ESP vocabulary. The article analyses the major characteristics of terms, their peculiarities, international vocabulary and major difficulties that students face in terms translation practice. Learning ESP vocabulary is a complex and challenging experience. The recent research on the problems of organization the relevant process is introduced. The article identifies the effective strategies and interactive tools for ESP vocabulary learning. The study considers positive aspects of distance support in particular educational circumstances. It outlines the most common challenges arising in the process of learning ESP. Special attention is drawn to monitoring the most effective methods of teaching ESP for the students of technical specialties. The article focuses on the studying of students’ vocabulary learning strategies to make less of a struggle which have been shown to play an important role in future students’ professional life. | uk |
dc.description.abstract | У процесі бурхливого розвитку інформаційних технологій традиційна система освіти потребує значного оновлення відповідно до сучасних стандартів ХХІ століття. Заклади вищої освіти перебувають на етапі реорганізації процесу навчання, орієнтованого на особистість студента, його здібності та потреби. Фахівець будь-якої галузі, який легко орієнтується у професійній термінології, дуже затребуваний через готовність до продуктивного спілкування та впевненість у професійній діяльності. Вивчення фахової термінології сприяє підвищенню якості навчального процесу викладання англійської мови професійного спрямування та відповідно розвитку мовних навичок студентів технічних спеціальностей. Будучи основою будь-якої професійної мови, термін є ядром професійно орієнтованого вокабуляру. У статті аналізуються основні характеристики термінів, їх особливості, інтернаціональна лексика та основні труднощі, з якими стикаються студенти у практиці перекладу термінології. Вивчення професійно орієнтованої лексики є складним і непростим досвідом. У статті представлено останні дослідження проблем організації відповідного процесу, визначено ефективні стратегії та інтерактивні інструменти для вивчення професійно орієнтованої лексики. В останні десятиліття набули широкого застосування нові методи і форми навчання. У дослідженні розглядаються позитивні аспекти дистанційного навчання в особливих освітніх умовах, висвітлюються найбільш поширені проблеми, що виникають у процесі вивчення професійної термінології. Особливу увагу приділено моніторингу найефективніших методів вивчення професійно орієнтованої лексики студентами технічних спеціальностей. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | technical students | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | professional terminology | uk |
dc.subject | ESP vocabulary learning strategy | uk |
dc.subject | interactive tools | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | студенти технічних спеціальностей | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | професійна термінологія | uk |
dc.subject | стратегія вивчення професійно орієнтованої лексики | uk |
dc.subject | інтерактивні засоби | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.title | Effective strategies of learning ESP vocabulary for technical students | uk |
dc.title.alternative | Ефективні стратегії вивчення професійно орієнтованої лексики студентами технічних спеціальностей | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 811.111:378.147 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.85.12 |