У статті представлено узагальнений опис специфічних особливостей методики організації групової навчальної роботи студентів в умовах змішаного навчання у закладах вищої освіти. На основі запропонованої типології навчальних та навчально-дослідницьких завдань, що використовують в процесі професійної підготовки, охарактеризовано мету індивідуальної і групової роботи та визначено її основні завдання. Представлено опис можливостей міні-групової навчальної роботи студентів у реалізації дистанційного навчання. На основі попередньо проведених наукових розвідок та експериментів запропоновано методику міні-групової дистанційної навчальної роботи студентів з виконання спеціалізованих навчальних завдань у самостійній діяльності. Запропоновано та описано різні стадії виконання студентами завдань. Представлено узагальнену модель індивідуально-групової навчальної роботи студентів у змішаному навчанні на основі використання завдань репродуктивного, реконструктивного, евристичного і творчого характерів.
Визначено та описано специфічні особливості методики організації групової навчальної роботи студентів в умовах змішаного навчання у закладах вищої освіти: специфічні умови забезпечення командної взаємодії студентів у виконанні навчальних завдань; забезпечення спільної навчальної роботи студентів за допомогою системи засобів навчання; цілеспрямована реалізація різних стадій виконання студентами навчальних завдань; організація контролю за процесом
навчання з опорою на застосування методу самоконтролю студентів; розробка комплексу спеціалізованих навчальних індивідуально-групових завдань. Запропоновано методику врахування вказаних особливостей в організації освітнього
процесу у закладі вищої освіти з врахуванням етапів, методів, засобів навчання та контролю навчальних досягнень студентів.
The article presents a generalized description of the specific features of the method of organizing group learning work of students in conditions of blended learning in higher education institutions. Based on the proposed typology of educational and teaching-research tasks used in the process of professional training, the purpose of individual and group work is characterized and its main tasks are determined. The description of possibilities of mini-group educational work of students in realization of distance learning is presented. Based on previously conducted scientific research and experiments, a method of mini-group distance learning work of students for the implementation of specialized educational tasks in independent activity is proposed. Various stages of students'
assignments are proposed and described. The generalized model of individual-group educational work of students in blended learning based on the use of tasks of reproductive, reconstructive, heuristic and creative characters is presented.
The specific features of the methodology for organizing group educational work of students in conditions of blended learning in higher educational institutions have been determined and described: specific conditions for ensuring team interaction of students in the implementation of educational tasks; ensuring joint educational work of students through the system of teaching aids; purposeful implementation of different stages of students' learning tasks; organization of control over the learning process based on the application of the self-control method of students; development of a complex of specialized training individual-group tasks. The method of taking into account these features in the organization of the educational process in a higher education institution is proposed, taking into account the stages, methods, means of teaching and monitoring the educational
achievements of students.