У статті охарактеризовано місце та роль науково-етичного підходу в науковому осмисленні проблеми розвитку пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням.
Виокремлено сукупність особливостей науково-етичного підходу щодо розвитку пізнавального інтересу студентів шляхом використання медіазасобів під час вивчення іноземної мови професійним спрямуванням. Висвітлено зміст навчання іноземній мові за професійним спрямуванням з використанням медіазасобів. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Розроблено блок-схему компонентної складової процесу розвитку пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Окреслена блок-схема містить методологічну складову частину (розвиток пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням, що поєднує власне цілі, завдання та зміст дисципліни і медіазасобів, з опорою на концептуальні засади науково-етичного підходу). Процесуальну складову, що полягає в розвитку пізнавального інтересу студентів за рахунок вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності, підвищення рівня лінгвістичної й комунікативно-діяльнісної професійної підготовки. А також технологічну складову, що уможливлює використання в процесі розвитку пізнавального інтересу студентів медіазасобів організації навчання іноземної мови за професійним спрямуванням.
Наведено авторські приклади проведення занять з іноземної мови за професійним спрямуванням із застосування медіа засобів (Slides, Padlet, Kahoot, Prezi, YouTube, Pinterest, TED Talks та ін.).
The article characterizes the place and the role of the scientific and moral approach in the scientific understanding of the problem of students’ cognitive interest development by media tools in the process of teaching a foreign language for professional purposes. A set of peculiarities of the scientific and ethical approach to the development of students’ cognitive interest regarding the use of media tools in the study of a foreign language for professional purposes has been highlighted. The content of teaching a foreign language for professional purposes using media tools has been highlighted. The organizational and pedagogical conditions for the development of students’ cognitive activity for studying a foreign language for professional purpose have been characterized. A block diagram of the semantic component of the process of developing students’ cognitive interest by
media tools in the process of teaching a foreign language for professional purposes has been developed. The outlined block diagram contains a methodological component (the development of students’ cognitive interest in the process of teaching a foreign
language for professional purposes, combining the actual goals, objectives and content of the discipline and media, based on the conceptual foundations of the scientific and moral approach). The procedural component, which consists in the development
of students’ cognitive interest by studying the basics of a modern foreign language for professional purposes, increasing the level of linguistic and professional training for communicative activity. As well as a technological component, which enables the use
of media tools in organizing teaching a foreign language for professional purposes in the process of development of students’ cognitive interest. The authors’ examples of conducting classes of a foreign language for professional purposes with the use
of media tools (Slides, Padlet, Kahoot, Prezi, YouTube, Pinterest, TED Talks, etc.) have been provided.