Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток змісту і методики навчання географії розумово відсталих учнів в Україні (20-ті рр. ХХ - початок ХХІ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головата, Альона Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-04-28T11:45:17Z
dc.date.available 2023-04-28T11:45:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Головата, Альона Олександрівна. Розвиток змісту і методики навчання географії розумово відсталих учнів в Україні (20-ті рр. ХХ - початок ХХІ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Головата Альона Олександрівна ; наук. керівник Одинченко Лариса Костянтинівна ; Міністерство освіти і науки України, Донбаський державний педагогічний університет. - Слов'янськ, 2016. - 227 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40026
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено цілісному історико-педагогічному аналізу процесу становлення і розвитку змісту та методики навчання географії розумово відсталих учнів (20-ті рр. ХХ – початок ХХІ століття). Виділено та науково обґрунтовано основні періоди та етапи становлення й розвитку географічної освіти розумово відсталих учнів в Україні. Визначено суспільно-політичні, соціально-економічні та організаційно-педагогічні чинники, що впливали на розвиток теорії та практики навчання географії дітей цієї категорії у кожний виділений період. Виявлено тенденції, особливості та суперечності географічного змісту в навчанні розумово відсталих учнів у виокремлені періоди. Зʼясовано особливості викладання методики географії у спеціальній школі й окреслено перспективні шляхи її подальшого вдосконалення. Висвітлено внесок українських дефектологів у розвиток шкільної географічної освіти розумово відсталих учнів. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to holistic historical and pedagogical analysis of process of formation and development of the content and methods of teaching Geography for mentally retarded pupils (20th of the XX – the beginning of the XXI century). Archival materials, regulations and instructions of institutions for special education (curricula, training programs, manuals); pedagogical periodical press; works of scientists defectologists (monographs, collections of scientific papers, relevant perspective theses) are analyzed in mentioned chronological framework. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject географічна освіта uk
dc.subject розумово відсталі діти uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject періоди uk
dc.subject етапи uk
dc.subject тенденції uk
dc.subject суперечності uk
dc.subject Geography teaching uk
dc.subject mentally retarded children uk
dc.subject instruction method uk
dc.subject periods uk
dc.subject staged uk
dc.subject tendencies uk
dc.subject contradictions uk
dc.title Розвиток змісту і методики навчання географії розумово відсталих учнів в Україні (20-ті рр. ХХ - початок ХХІ століття) uk
dc.title.alternative Content and methodology development of Geography teaching of mentally retarded pupils in Ukraine (20th XX century – the beginning of XXI century) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.36:616.899.2]:[373.5.016:91](091)(477)"192/201"


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу