ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Головата, Альона Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T11:45:17Z | |
dc.date.available | 2023-04-28T11:45:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Головата, Альона Олександрівна. Розвиток змісту і методики навчання географії розумово відсталих учнів в Україні (20-ті рр. ХХ - початок ХХІ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Головата Альона Олександрівна ; наук. керівник Одинченко Лариса Костянтинівна ; Міністерство освіти і науки України, Донбаський державний педагогічний університет. - Слов'янськ, 2016. - 227 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40026 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено цілісному історико-педагогічному аналізу процесу становлення і розвитку змісту та методики навчання географії розумово відсталих учнів (20-ті рр. ХХ – початок ХХІ століття). Виділено та науково обґрунтовано основні періоди та етапи становлення й розвитку географічної освіти розумово відсталих учнів в Україні. Визначено суспільно-політичні, соціально-економічні та організаційно-педагогічні чинники, що впливали на розвиток теорії та практики навчання географії дітей цієї категорії у кожний виділений період. Виявлено тенденції, особливості та суперечності географічного змісту в навчанні розумово відсталих учнів у виокремлені періоди. Зʼясовано особливості викладання методики географії у спеціальній школі й окреслено перспективні шляхи її подальшого вдосконалення. Висвітлено внесок українських дефектологів у розвиток шкільної географічної освіти розумово відсталих учнів. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to holistic historical and pedagogical analysis of process of formation and development of the content and methods of teaching Geography for mentally retarded pupils (20th of the XX – the beginning of the XXI century). Archival materials, regulations and instructions of institutions for special education (curricula, training programs, manuals); pedagogical periodical press; works of scientists defectologists (monographs, collections of scientific papers, relevant perspective theses) are analyzed in mentioned chronological framework. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | географічна освіта | uk |
dc.subject | розумово відсталі діти | uk |
dc.subject | методика навчання | uk |
dc.subject | періоди | uk |
dc.subject | етапи | uk |
dc.subject | тенденції | uk |
dc.subject | суперечності | uk |
dc.subject | Geography teaching | uk |
dc.subject | mentally retarded children | uk |
dc.subject | instruction method | uk |
dc.subject | periods | uk |
dc.subject | staged | uk |
dc.subject | tendencies | uk |
dc.subject | contradictions | uk |
dc.title | Розвиток змісту і методики навчання географії розумово відсталих учнів в Україні (20-ті рр. ХХ - початок ХХІ століття) | uk |
dc.title.alternative | Content and methodology development of Geography teaching of mentally retarded pupils in Ukraine (20th XX century – the beginning of XXI century) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.36:616.899.2]:[373.5.016:91](091)(477)"192/201" |