Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Інна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-04-25T09:50:31Z
dc.date.available 2023-04-25T09:50:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Власенко, Інна Анатоліївна. Психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Власенко Інна Анатоліївна ; наук. керівник Матяш-Заяц Людмила Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39997
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі психологічних особливостей внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя. Досліджено сутність феномену та особливості внутрішньоособистісних конфліктів у вчителів. Виявлено критерії (усвідомленість конфлікту та розвинутість смисложиттєвих орієнтацій; адекватність самооцінки, амбівалентне самоставлення; боротьба мотивів та можливість здійснювати вибір; ступінь ригідності та толерантність у взаємодіях), показники, сфери прояву (когнітивна, емоційна, мотиваційна, поведінка) та рівні розвитку (низький, середній, високий) внутрішньоособистісних конфліктів педагогів; психологічні особливості таких конфліктів у вчителів із різним стажем педагогічної діяльності. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of psychological peculiarities of intrapersonal conflicts in teacher’s professional activity. The essence of the phenomenon and intrapersonal conflicts peculiarities in teacher’s professional activity have been investigated. There have been identified criteria (conflict awareness, lifemeaning orientations; Self-adequacy, Self-concept ambivalence; motivations struggle, ability to make a choice; tolerance and rigidity degree in interactions), manifestation spheres (cognitive, emotional, motivational, behavioral), indexes, development levels of teachers’ intrapersonal conflicts (low, middle, high) as well as their psychological characteristics, determined by different pedagogical experience. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject внутрішньоособистісний конфлікт uk
dc.subject вчителі uk
dc.subject протиріччя uk
dc.subject смисложиттєві орієнтації uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject особистісна тривожність uk
dc.subject подолання конфлікту uk
dc.subject модель активізації конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів uk
dc.subject intrapersonal conflict uk
dc.subject teachers uk
dc.subject contradictions uk
dc.subject lifemeaning orientations uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject personality anxiety uk
dc.subject conflict overcoming uk
dc.subject model of constructive potential activation of teachers’ intrapersonal conflicts uk
dc.title Психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя uk
dc.title.alternative Psychological peculiarities of intrapersonal conflicts in teacher’s professional activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159. 964.21:37.011.3-051


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу