ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, Інна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T09:50:31Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T09:50:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Власенко, Інна Анатоліївна. Психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Власенко Інна Анатоліївна ; наук. керівник Матяш-Заяц Людмила Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 250 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39997 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі психологічних особливостей внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя. Досліджено сутність феномену та особливості внутрішньоособистісних конфліктів у вчителів. Виявлено критерії (усвідомленість конфлікту та розвинутість смисложиттєвих орієнтацій; адекватність самооцінки, амбівалентне самоставлення; боротьба мотивів та можливість здійснювати вибір; ступінь ригідності та толерантність у взаємодіях), показники, сфери прояву (когнітивна, емоційна, мотиваційна, поведінка) та рівні розвитку (низький, середній, високий) внутрішньоособистісних конфліктів педагогів; психологічні особливості таких конфліктів у вчителів із різним стажем педагогічної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of psychological peculiarities of intrapersonal conflicts in teacher’s professional activity. The essence of the phenomenon and intrapersonal conflicts peculiarities in teacher’s professional activity have been investigated. There have been identified criteria (conflict awareness, lifemeaning orientations; Self-adequacy, Self-concept ambivalence; motivations struggle, ability to make a choice; tolerance and rigidity degree in interactions), manifestation spheres (cognitive, emotional, motivational, behavioral), indexes, development levels of teachers’ intrapersonal conflicts (low, middle, high) as well as their psychological characteristics, determined by different pedagogical experience. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | внутрішньоособистісний конфлікт | uk |
dc.subject | вчителі | uk |
dc.subject | протиріччя | uk |
dc.subject | смисложиттєві орієнтації | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | особистісна тривожність | uk |
dc.subject | подолання конфлікту | uk |
dc.subject | модель активізації конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів | uk |
dc.subject | intrapersonal conflict | uk |
dc.subject | teachers | uk |
dc.subject | contradictions | uk |
dc.subject | lifemeaning orientations | uk |
dc.subject | self-esteem | uk |
dc.subject | personality anxiety | uk |
dc.subject | conflict overcoming | uk |
dc.subject | model of constructive potential activation of teachers’ intrapersonal conflicts | uk |
dc.title | Психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у професійній діяльності вчителя | uk |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of intrapersonal conflicts in teacher’s professional activity | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159. 964.21:37.011.3-051 |