Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика диференційованого навчання фізичних вправ учнів основної школи з відхиленнями у стані здоров’я

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бублей, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-04-25T08:47:12Z
dc.date.available 2023-04-25T08:47:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бублей, Тетяна Анатоліївна. Методика диференційованого навчання фізичних вправ учнів основної школи з відхиленнями у стані здоров’я : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Бублей Тетяна Анатоліївна ; наук. керівник Дьоміна Жанна Геннадіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 201 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39980
dc.description.abstract В дисертаційному дослідженні висвітлено актуальність проблеми диференціації фізичних навантажень під час навчання фізичних вправ учнів 5-9 класів спеціальної медичної групи. Виявлено, що низька результативність фізичного виховання учнів основної школи з відхиленнями у стані здоров’я зумовлена низькою популярністю уроків фізичної культури серед школярів, недостатньою кількістю годин на її організацію та необхідністю оновлення програмного забезпечення предмету «Фізична культура» учнів з ослабленим здоров’ям. Визначено, що існуючі підходи до організації занять фізичними вправами учнів спеціальних медичних груп засновані на оздоровчому ефекті, а на практиці зводяться до рухових заборон та обмежень, викликаних наявною патологією. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the relevance of the problem of differentiation of physical activity during training of physical exercises of students of grades 5-9 of the special medical group is highlighted. It has been revealed that low effectiveness of physical education of pupils of primary school with deviations in the state of health is due to low popularity of physical education classes among schoolchildren, insufficient number of hours for its organization, and the need to update the software for the subject "Physical Culture" of students with impaired health. It is determined that existing approaches to the organization of physical activity of students of special medical groups are based on the health effect, and in practice they are reduced to prohibitions and restrictions caused by the existing pathology. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject диференційоване навчання uk
dc.subject фізичні вправи uk
dc.subject учні основної школи uk
dc.subject спеціальна медична група uk
dc.subject відхилення у стані здоров’я uk
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject differentiated training uk
dc.subject physical exercises uk
dc.subject students of the primary school uk
dc.subject special medical group uk
dc.subject health problems uk
dc.subject physical education lesson uk
dc.title Методика диференційованого навчання фізичних вправ учнів основної школи з відхиленнями у стані здоров’я uk
dc.title.alternative The methodology of differentiated training of physical exercises for primary school students with health problems uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.091.33-056.26:796.012.6 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу