В дисертаційному дослідженні висвітлено актуальність проблеми диференціації фізичних навантажень під час навчання фізичних вправ учнів 5-9 класів спеціальної медичної групи. Виявлено, що низька результативність фізичного виховання учнів основної школи з відхиленнями у стані здоров’я зумовлена низькою популярністю уроків фізичної культури серед школярів, недостатньою кількістю годин на її організацію та необхідністю оновлення програмного забезпечення предмету «Фізична культура» учнів з ослабленим здоров’ям. Визначено, що існуючі підходи до організації занять фізичними вправами учнів спеціальних медичних груп засновані на оздоровчому ефекті, а на практиці зводяться до рухових заборон та обмежень, викликаних наявною патологією.
In the dissertation research the relevance of the problem of differentiation of physical activity during training of physical exercises of students of grades 5-9 of the special medical group is highlighted. It has been revealed that low effectiveness of physical education of pupils of primary school with deviations in the state of health is due to low popularity of physical education classes among schoolchildren, insufficient number of hours for its organization, and the need to update the software for the subject "Physical Culture" of students with impaired health. It is determined that existing approaches to the organization of physical activity of students of special medical groups are based on the health effect, and in practice they are reduced to prohibitions and restrictions caused by the existing pathology.