Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2023-04-24T08:59:12Z
dc.date.available 2023-04-24T08:59:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бондаренко, Дмитро Володимирович. Формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Бондаренко Дмитро Володимирович ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 260 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39975
dc.description.abstract У дисертації розглянуто проблему формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності, де означений феномен трактується як складна інтегративна особистісна якість, що характеризується стійкою фаховою спрямованістю на здійснення педагогічної роботи, позитивним ставленням до музично-естетичного розвитку школярів, наявністю фахово необхідних знань, умінь і навичок, певного практичного досвіду роботи з хоровим колективом, що забезпечує успішне творче самовиявлення. Визначено критерії, показники й рівні сформованості адаптивної готовності майбутніх учителів музики. Розроблено методи та прийоми навчальної роботи студентів під керівництвом тьютора, які сприяють формуванню в них адаптивної готовності. uk
dc.description.abstract The research considers the problem of formation of the adaptive preparedness of future music teachers for conductor’s and choral activities where the defined phenomenon is treated as a complex integrated personal quality, characterized by a persistent professional direction for the professional implementation of pedagogical work, positive attitude to musical and aesthetic development of students, availability of necessary professional knowledge and skills, specific practical experience for working with choirs, providing the successful creative self-expression. The criteria, indicators and the equal formation for the adaptive preparedness of future teachers of music have been developed. The methods and techniques for training the students under the guidance of a tutor which contribute to the formation of their adaptive preparedness have also been developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject адаптивна готовність uk
dc.subject майбутній учитель музики uk
dc.subject диригентсько-хорове мистецтво uk
dc.subject тьютор uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject adaptive preparedness uk
dc.subject teacher of music uk
dc.subject conducting and choral art uk
dc.subject tutor uk
dc.subject phased methodology uk
dc.title Формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності uk
dc.title.alternative Formation of the adaptive preparedness of future music teachers for conductor's and choral activities uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу