Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологія соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благун, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-04-24T07:43:51Z
dc.date.available 2023-04-24T07:43:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Благун, Наталія Михайлівна. Методологія соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Благун Наталія Михайлівна ; наук. консультант Падалка Олег Семенович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 389 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39967
dc.description.abstract У дисертації висвітлюються результати дослідження проблеми соціальнофункціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом, які інтегрують теоретичні засади, сутність та особливості умов їх реалізації, економічне підгрунтя та організаційно-педагогічні основи управління. Розроблено та реалізовано концепцію соціально-функціональнолго управління ЗНЗ, яка полягає у соціалізації класичних управлінських функцій (вироблення та прийняття управлінського рішення, організація, регулювання та коригування, облік і контроль), забезпеченні умов їх реалізації, спрямуванні на кінцевий результат, тобто соціалізацію освіченої, культурної, конкурентоздатної особистості учня. У пошуковому процесі окреслено пріоритетні наукові підходи до соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом (діалектичний, системний, сенергетичний, інформаційний, компетентнісний), реалізація яких забезпечує позитивні результати соціально-функціонального управління його діяльністю. uk
dc.description.abstract The dissertation presents the research findings on the methodology in the social and functional management of a comprehensive educational institution. The findings integrate theoretical foundations with practical implementation approaches, economic background, as well as the organizational and pedagogical postulates of management. The author has developed and implemented a conception of social and functional management of a comprehensive educational institution; it is based on the socialization of classic management functions (the development and implementation of a management decision; organization, regulation, correction, review and audit), management facilitation methods, end-result orientation, i.e. the socialization of an educated, cultured, competitive personality of a schooler. The research involves a number of scientific approaches to the social and functional management of a comprehensive educational institution (dialectic, systemic, synergetic, informational, competence-oriented). It is argued that the application of these approaches yields positive results. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject загальноосвітній навчальний заклад uk
dc.subject управління uk
dc.subject функція uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject індикатор uk
dc.subject технологія uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject comprehensive educational institution uk
dc.subject management uk
dc.subject function uk
dc.subject socialization uk
dc.subject indicator uk
dc.subject technique uk
dc.subject effectiveness uk
dc.title Методологія соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом uk
dc.title.alternative The methodology in the social and functional management of a comprehensive educational institution uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.014.621


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу