ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Благун, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T07:43:51Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T07:43:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Благун, Наталія Михайлівна. Методологія соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Благун Наталія Михайлівна ; наук. консультант Падалка Олег Семенович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 389 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39967 | |
dc.description.abstract | У дисертації висвітлюються результати дослідження проблеми соціальнофункціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом, які інтегрують теоретичні засади, сутність та особливості умов їх реалізації, економічне підгрунтя та організаційно-педагогічні основи управління. Розроблено та реалізовано концепцію соціально-функціональнолго управління ЗНЗ, яка полягає у соціалізації класичних управлінських функцій (вироблення та прийняття управлінського рішення, організація, регулювання та коригування, облік і контроль), забезпеченні умов їх реалізації, спрямуванні на кінцевий результат, тобто соціалізацію освіченої, культурної, конкурентоздатної особистості учня. У пошуковому процесі окреслено пріоритетні наукові підходи до соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом (діалектичний, системний, сенергетичний, інформаційний, компетентнісний), реалізація яких забезпечує позитивні результати соціально-функціонального управління його діяльністю. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation presents the research findings on the methodology in the social and functional management of a comprehensive educational institution. The findings integrate theoretical foundations with practical implementation approaches, economic background, as well as the organizational and pedagogical postulates of management. The author has developed and implemented a conception of social and functional management of a comprehensive educational institution; it is based on the socialization of classic management functions (the development and implementation of a management decision; organization, regulation, correction, review and audit), management facilitation methods, end-result orientation, i.e. the socialization of an educated, cultured, competitive personality of a schooler. The research involves a number of scientific approaches to the social and functional management of a comprehensive educational institution (dialectic, systemic, synergetic, informational, competence-oriented). It is argued that the application of these approaches yields positive results. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | uk |
dc.subject | управління | uk |
dc.subject | функція | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | індикатор | uk |
dc.subject | технологія | uk |
dc.subject | ефективність | uk |
dc.subject | comprehensive educational institution | uk |
dc.subject | management | uk |
dc.subject | function | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | indicator | uk |
dc.subject | technique | uk |
dc.subject | effectiveness | uk |
dc.title | Методологія соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом | uk |
dc.title.alternative | The methodology in the social and functional management of a comprehensive educational institution | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.014.621 |